Skocz do zawartości


RODO w HAKP

luz w tuleji przy maglownicy


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:42, 20.05.2009

witam,
Mam taki problem, że mam delikatny luz na tulei przy maglownicy, czego efektem jest luz układu kierowniczego. Luz jest nieduży i wyczuwalny na równej drodze dopiero przy prędkościach >130. Jednak sam fakt że jest, irytuje mnie i mimo że jest naprawde niewielki odejmuje troche przyjemnosci płynącej z szybkiej jazdy.
Problem w tym, że w ASO mi powiedziano, iż producent nie przewidział takiej części w produkcji, a wiec jedyne co można zrobić, ponoć, to wymiana całej maglownicy, lub wizyta w firmie zajmującej sie regeneracją maglownic, z tym ze to tez trzeba liczyc kolo 3 tysięcy.
Spotkał się ktoś z takim problemem i wie czy jest jakieś inne wyjście?
Czy jesli bym szukał czesci na szrocie, to trzeba kupić całą maglownice, bo zakładam że skoro nie ma samej tej tulejki w produkcji, to jest ona jakoś "twardo" połączona z reszta układu.
Pozdr.
Kuba

#2 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 07:50, 20.05.2009

Cześć. Z tymi 3000 zł za regenerację maglownicy to chłopaki w ASO grubo przesadzili (jak zwykle zresztą). Zobacz TUTAJ -może pomoże Ci zweryfikować wymysły naciągaczy.

P.S. Off topic -czy ten mgr przed nazwiskiem w dodatku z kropką po "r" to prowokacja ;-) Mam takie "zboczenie", że zwracam niestety mocno uwagę na polską pisownię-sorki jeśli uraziłem

Pozdrawiam
MaxLife RULEZ !!!

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:07, 20.05.2009

hmm, no fakt 500 zł, fakt że jeszcze geometria itd. ale i tak sporo taniej.
Dzięki;)
A wiesz coś o tej firmie? W sensie wiesz, nie zawsze sie najtańsza opcja opłaca;)

A co do wspomnianego magistratu, to jak najpoważniej! Jestem absolwentem Harvardu ulicznego!
;)
Nie no, to jeszcze z czasów liceum, kiedy z takiego maila z nauczycielami korespondowałem. W sumie sie przyzwyczaiłem, wiec dopóki naprawde nie zrobie magisterki, to pewnie przy tym zostane;)

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:42, 20.05.2009

Sprawdzales na kolumnie kierwoniczej czy nie ma luzow, na krzyzakach?
Probowales regulowac listwe zembata?

..czy ktos bez patrzenia powiedzial ci co jest nie tak ?

#5 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 12:38, 20.05.2009

Koleżanka tam regenerowała przekładnię do Opla Omegi 2 lata temu i jest OK.
MaxLife RULEZ !!!

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:16, 20.05.2009

Sprawdzales na kolumnie kierwoniczej czy nie ma luzow, na krzyzakach?
Probowales regulowac listwe zembata?

..czy ktos bez patrzenia powiedzial ci co jest nie tak ?


Osobiście nie sprawdzałem, w ramach przeglądu to wyszło, bo poprosiłem by specjalnie sie przyjrzeli ukł. kierowniczemu.

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:25, 08.09.2009

Sprawdzales na kolumnie kierwoniczej czy nie ma luzow, na krzyzakach?
Probowales regulowac listwe zembata?

..czy ktos bez patrzenia powiedzial ci co jest nie tak ?


ja mam taki problem i dziś po wymianie kolumny kierowniczej na b.dobrą stwierdziłem że stuka w maglu, jak jest z tą regulacją bo słyszałem że nie można przesadzić z dokręcaniem.

#8 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:00, 09.09.2009

Sprawdzales na kolumnie kierwoniczej czy nie ma luzow, na krzyzakach?
Probowales regulowac listwe zembata?

..czy ktos bez patrzenia powiedzial ci co jest nie tak ?


ja mam taki problem i dziś po wymianie kolumny kierowniczej na b.dobrą stwierdziłem że stuka w maglu, jak jest z tą regulacją bo słyszałem że nie można przesadzić z dokręcaniem.


regenerację robi się jak coś cieknie, a nie jak się zęby po prostu powycierają, głównie na środku i jak skręcisz za mocno to na skrajnych położeniach kierownicy, przy maksymalnych skrętach w prawo i lewo będziesz ją zarzynał

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:33, 09.09.2009

to co zrobić jak stuka? dziś dokręcałem śrubę w maglu i dalej lipa. Najbardziej mnie wkurza jak jadę po nierównościach powoli i stuki przechodzą na kierownicę. Zawiechę mam ogólnie zdrową.

#10 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:31, 10.09.2009

wymienić.. za jakiś czas czeka mnie to samo... :-/

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#11 Technics

Technics
  • Forumowicz
  • 185 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:20, 25.11.2009

A ja się dowiedziałem, że nie musze wymieniać całej maglownicy jeśli stuka, mechanik z Hondy regeneruje to stukanie na oryginalnych częściach Hondy z serwisu i koszt regeneracji to 1500 zł (ale nie w serwisie) :P Mówił, że w VI gen sciaganie malgownicy to full roboty i nie takie proste. Ale i tak mnie pocieszył, że nie musze wymieniać całej maglownicy za ok 4 tyś zł a po regeneracji na częściach Hondy tak samo długo mi to wytrzyma - ok 100 tyś km :P ale przyznam się, że straznie mnie wkurza to stukanie, wymieniłem łączniki stabilizatora z przodu myśląc, że one sa jedyna przyczyna stukania a tu jest mała róznica :/

Honda... szybsza niż wygląda.......


#12 16v

16v
  • Forumowicz
  • 131 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:49, 25.11.2009

A ja się dowiedziałem, że nie musze wymieniać całej maglownicy jeśli stuka, mechanik z Hondy regeneruje to stukanie na oryginalnych częściach Hondy z serwisu i koszt regeneracji to 1500 zł (ale nie w serwisie) :P Mówił, że w VI gen sciaganie malgownicy to full roboty i nie takie proste. Ale i tak mnie pocieszył, że nie musze wymieniać całej maglownicy za ok 4 tyś zł a po regeneracji na częściach Hondy tak samo długo mi to wytrzyma - ok 100 tyś km :P ale przyznam się, że straznie mnie wkurza to stukanie, wymieniłem łączniki stabilizatora z przodu myśląc, że one sa jedyna przyczyna stukania a tu jest mała róznica :/


maglownica w 6gen, jest europejskim produktem firmy TRW, nie wiem jakie części hondy będzie używał ten mechanik w trakcie jej regeneracji...?

#13 Technics

Technics
  • Forumowicz
  • 185 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:03, 26.11.2009

Ja też dokładnie nie wiem ale naet pokazywał mi te części zapakowane w woreczki z Hondy, tam były różne tuleje, tak jakby pierścienie, w każdym razie zestaw naprawczy kosztuje 800 zł, mówił, że kiedyś te maglownicy wysyłali gdzieś do regeneracji a teraz to on to sam robi.

Honda... szybsza niż wygląda.......





IPB Skin By Virteq