Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Automat Accord CD7


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 gubi82

gubi82
  • Forumowicz
  • 9 postów
  • Skąd:Gdynia/Wejherowo
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:45, 29.09.2012

Cześć!

Dzisiaj jak wracałem z zakupów zaczęły dziać się cyrki ze skrzynią, tj. ślizgały się biegi i po kilkuset metrach musiałem zjechać na pobocze. Od razu zauważyłem że spod chłodnicy cieknie olej... Okazało się że przewód wysokociśnieniowy między skrzynią a chłodnicą pękł. Cały olej uciekł i z tym wszystkie biegi. To taka moja dzisiejsza historia. Teraz mam kilka pytań do szanownych Forumowiczów:
-Czy mogę zalać zalać skrzynię dextronem II?
-Na co mam uważać i na co mam zwrócić szczególną uwagę przy tej operacji?
-Jak myślicie, czy cały olej wywaliło jak na bagnecie nic nie ma?(głupie pytanie, w tej chwili chyba tylko Jezus z Allahem wiedzą) tj. muszę wlać 6 litrów? (???!!!...)

ps. jestem załamany, podpowiedzcie cokolwiek Kochani!
  • 0

#2 Jasim

Jasim
  • Klubowicz
  • 292 postów
  • Skąd:Piaseczno / Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:40, 30.09.2012

No niestety nie masz wyjścia - jak zmienisz przewód to wlewaj olej na raty i sprawdzaj na bagnecie.
Kup najwyżej więcej olej, zapytaj sprzedawcę czy te butelki których nie rozpakujesz bedziesz mógł zwrócić., jak trafisz na życzliwego sprzedawcę nie powinno być problemu.
Co do samej naprawy to musisz poszukać info na forum, ja osobiście wlałbym oryginalny olej.
  • 0

Jasim





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq