XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
blad p2647
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:41, 29.09.2012
Czy ktos moze pomoc mi w rozwiazaniu nastepujacego problemu:
Pare dni temu zaplila mi sie Zolta kontrolka od silnika podczas jazdy, auto zaczelo szarpac lub odcinalo mu zaplon przy obrotach wiekszych niz 3000 na kazdym z biegow, Przyjachalem do domu, odstawilem auto na pare godzin, wrocilem i kontrolka dalej sie palila, ale silnik dzialal normalnie, tzn. krecil sie prawie do 7000 tys bez problemu
pojechalem na drugi dzien do mechanika i komputer pokazal blad P2647 VTEC OIL PRESSURE SWITCH CIRCUIT
Nie byl do konca pewien co to moze byc, czy to jakis czujnik czy moze jeszcze co innego. Wracajc od niego jechalem przez jakies 20 km z tym bledem i silnikiem ktory szarpal powyzej 3 tys. obrotow. zgasilem na chwile przed domem, pojechalem do pracy i znow dzialal jakby nigdy nic. Czy ktos z was spotkal sie z podobnym problemem w swoim samochodzie? Accord 2005, 2.0 sport
Bardzo prosze o pomoc!
Pozdrawiam
Rafal
#2
Napisano 11:42, 26.09.2014
#3
Napisano 10:30, 21.02.2017
#4
Napisano 11:59, 21.02.2017
#5
Napisano 12:51, 21.02.2017
http://www.accordklu...cord-cl7-emila/
Miastowy pomykacz
http://www.accordklu...-honda-pcx-125/
#6
Napisano 11:58, 22.02.2017
U mnie pomogło dokładne wyczyszczenie zaworu VTEC - nie wymieniałem czujnika.
#7
Napisano 14:47, 05.03.2017
#8
Napisano 17:41, 05.03.2017
Numer bledu P2647 oznacza zbyt wysokie napiecie na czujniku cisnienia zaworu vtec. Czyli tak jakby zawor zacial sie w pozycji otwartej lub czujnik pokazuje blednie wysokie cisnienie oleju. Sam zawor vtec to zwykly elektrozawor 12v, czujnik cisnienia kontroluje jego prace. Wiec mamy 3 mozliwosci, zaciety elektrozawor, uszkodzony czujnik lub jakies uszkodzenie w wiazce elektrycznej. Chyba najprosciej kupic caly vtec uzywke, wymyc w benzynie i zamontowac, ewentyalnie pozyczyc od kogos na podmianke. Pasuje od k24 jak i od innych montowanych w k-serii.
#9
Napisano 12:26, 06.03.2017
#10
Napisano 10:32, 10.03.2017
#11
Napisano 20:44, 23.03.2017
Panowie a ja u siebie zauważyłem że łapie błąd tylko wtedy jak jest deszcz lub po i jest wilgotno miał ktos taki problem z tym błędem??
http://www.accordklu...cord-cl7-emila/
Miastowy pomykacz
http://www.accordklu...-honda-pcx-125/
#12
Napisano 12:55, 24.03.2017
#13
Napisano 07:44, 25.03.2017
http://www.accordklu...cord-cl7-emila/
Miastowy pomykacz
http://www.accordklu...-honda-pcx-125/
#14
Napisano 11:53, 11.10.2017
Odświeżę temat - u mnie błąd też się pojawił, wcześniej na autostradzie przy jednostajnej prędkości powyżej 140km/h, od niedawna wpadł razem z czujnikiem położenia pedału gazu. Czy samo czyszczenie pomaga w zupełności, czy osoby, które zrobiły już podmiankę jeszcze coś działały później w temacie?
#15
Napisano 20:31, 11.10.2017
W niektorych przypadkach pomaga samo czyszczenie, w innych znow wymiana czujnika na zaworze vtec, a jeszcze innych calego vteca. Nie musze chyba dalej pisac od czego zaczac....
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych