XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Opiłki metalu w pompie wysokiego ciśnienia
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:24, 28.09.2012
mój Accord Tourer uległ awaryjnemu zatrzymaniu przy przejechaniu 140 000 km.
Po sprawdzeniu okazało się, że uszkodzeniu uległa pompa wysokiego ciśnienia.
Jaka może być tego przyczyna?
Zużycie się pompy? Paliwo? Woda w paliwie? Czy może jeszcze coś innego?
Czy to można jakoś z AC pokryć?
Jak mi ASOS wyliczył to koszt naprawy wyszedł ponad 20 000 zł.
Proszę o pomoc i jak najbardziej szczegółowe informacje, bo nie wiem czy mogę czegoś dochodzić przed ubezpieczycielem, czy też niestety muszę sobie radzić sam.
Od rzeczoznawcu ubezpieczyciela otrzymałem takie wnioski końcowe:
(1) jednoznacznie wyklucza się udział wody jako przyczynę zatarcia sekcji ssąco tłoczących pompy wysokiego ciśnienia,
(2) nie stwierdzono zanieczyszczeń mechanicznych, korozji, złego paliwa,
(3) przyczyną zatarcia sekcji ssąco tłoczących było naturalne zużycie.
Pozdrawiam,
wormiq
#2
Napisano 19:07, 28.09.2012
- niestety naprawa wymaga wymiana pompy i wtryskow, i bardzo dokladnego plukania przewodow, niekiedy nawet i je sie wymienia...
- najtaniej bedzie znalezc to z innej sztuki, np. uderzonej w tyl...
- ubezpiecznie po mojemu nic do tego nie ma
- opina rzeczoznawcy to zwykly zart
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych