XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wałek do F serii
#2
Napisano 13:47, 16.05.2009
#3
Napisano 22:19, 16.05.2009
Ogołnie jest to już bardzo duża modyfikacja wymagająca strojenia etc...
Teraz zastanów sie po co Ci to w Twoim silniku. Zbierać kase na dowolne H22 i później spotniowo dojdziesz do wałków, turbo itd
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
#5
Napisano 19:19, 17.05.2009
Na pocieszenie dodam, ze miałem kiedyś wałek od Świątek Tuning w Seicento, bo był rozbierany silnik i kolega z zaprzyjaźnionego APT (Auto Pro Tuning) zaproponował, ze wsadzi ów wałek bo u niego i tak zalega i handlem wymiennym za 25% ceny dostałem lekko używany.. szczerze - może na hamowni coś by wyszło, ale tak w jeździe NIC... Tak wiem, Seicento 1,1 ma 54KM i brak VTECa więc nawet jeśli miało 58KM to i tak jeden pies ale chyba rozsądniejszą opcją jest kombinowanie z silnikiem albo chociaż samą głowicą.
Pozdro!
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek