Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Jak często wymieniacie przegub zewnętrzy i wahacze górne ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:57, 18.08.2012

Nie wiem czy ja mam jakiego pecha czy to stała przypadłość accordów.
Co pół roku wymieniam na przemian przeguby zewnętrzne raz lewy raz prawy i wahacze górne lewe, prawe. Jeżdżę normalnie ok 25~30tyś rocznie i dziury staram się omijać.
Zawsze mnie zastanawiało czy części jakieś kiepskie kupuje czy drogi u nas takie dobre.
Co do części to zamówiłem kiedyś jak miałem możliwość przeguby i wahacze górne oryginalne (http://www.hondapart...honda_parts.php). Wahacze przeżyły znacznie dłużej od zamienników a przegub padł w podobnym czasie co zamienniki.
  • 0

#2 kuba192

kuba192
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:Kielce
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:33, 18.08.2012

Według mnie to poprostu masz pecha kolego ;-)
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:56, 19.08.2012

Jakiej firmy części zamawiasz i czego powodem mogą być tak częste zmiany ?
  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8883 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 19:41, 19.08.2012

see, ja przegub założyłem HDK i jak na razie od ok 30tyś nic się nie dzieje.
Co do wahaczy, to w przypadku CE2 :mrgreen: można kupić wahacze firmy 555. Widziałem w jednym ze sklepów internetowych który mieści się w Wa-wie i nawet potwierdzili mi, że są osiągalne. Całe szczęście u mnie siedzą jeszcze ori i są w dobrym stanie :P .

Jeśli masz jeszcze stare - oryginalne wahacze, to podjedź gdzieś, wyciągnij sworznie i kup pod wymiar tego co wyciągniesz sworznie 555 lub CTR. Wprasuj w oryginalne wahacze, jeśli potrzebujesz tulei metalowo-gumowych z wahaczy, to dokuji produkuje - numer to TU0218. Numery kompletnych wahaczy to TW0241 i TW0232.

Poza tym napisz jakich firm części montowałeś u siebie.
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:59, 19.08.2012

przez 4 lata nie zmieniłem ani jednej wspomnianej cześci
mam jeszcze oryginały - przebieg 180tys
  • 0

#6 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:02, 20.08.2012

ja wymieniam same sworznie w wahaczach górnych, ale z braku lepszych brałem to, co mieli na miejscu (Delphi, SWAG) i muszę powiedzieć, że one dostały luzy już po kilku tysiącach km. W porównaniu z nimi YAMATO (niestety cały wahacz, i na dodatek trzeba uważać na złe numery katalogowe), który wytrzymał z 15 tyś., to rewelka...

widocznie teraz jest taka jakość tych zamienników

jakby nie to, że drgania zwrotnicy z powodu luźnego sworznia przenoszą się na magiel, to bym tego nie wymieniał, ale szkoda magla...
  • 0
AK

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:00, 20.08.2012

możesz mieć albo bicia piasty, albo kiepsko koła zważone że tak Ci sie te sworznie wysypują..
ważenie kół tylko na wyważarkach z dociskiem palcowym, te z dociskami stożkowymi to mogą wiecej zaszkodzić niż pomóc
  • 0

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:12, 20.08.2012

Zamawiam takie jakie są dostępne w InterCars. Oryginalne zamawiałem jak miałem możliwość ze stanów bo u nas są drakońskie ceny. Co pół roku słyszę jak mi puka góry wahacz. Zastanawiam się wtedy czy pogłośnić radio czy wymienić. Na razie wymieniam od 5lat ale powoli staję się to frustrujące. Osłony przegubu leciały mi po 4 miesiącach na razie założone oryginalne i nic im nie jest. Słysze za to przy zawracaniu w lewo lub w prawo trykanie. Wymieniałem rok temu na oryginalne łożysko podpory półosi prawej bo podobny objaw był (trykanie). Było dobrze do niedawna teraz znowu słyszę trykanie. Zaczynam podejrzewać czy w ogóle zostało ono wymienione. Problem u mnie polega na tym, że do garażu nie mam dostępu i muszę korzystać z okolicznych zakładów mechanicznych.
  • 0

#9 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 09:21, 26.08.2012

A Twoje felgi nie są przypadkiem kwadratowe ? :-P
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#10 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 19:30, 27.08.2012

W accordzie 91r. ( konstrukcja zawiasu i napędu bliźniacza do 95r.) sworznie górne oryginały wymienione przy 160 tyś potem do 280 tyś ze dwa razy zamiennik ale jaki nie pamiętam
przeguby zewnętrzne do tej pory bez stuków (280 tyś) .....raz przy wymianie tarcz ok. (200tyś) wymienione osłony na przegubach i dalej jest spokój
  • 0
                       




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq