Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Czyżby magiel ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:29, 20.07.2012

Wróciłem sobie popołudniu ze sklepu i w czasie manewrowania na podwórku usłyszałem dziwne dźwięki dobywające się spod auta. Tak jakby tarcie gumy o gumę albo jakby ktoś przesuwał palcem po gumie z naciskiem. No jakoś tak. Dzieje się to tylko w czasie kręcenia kierownicą. Potem jak już zaparkowałem to kręciłem w miejscu i nadal było to słychać.

Co to może być ?
  • 0

#2 Dymek00

Dymek00
  • Forumowicz
  • 384 postów
  • Skąd:Slask
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:37, 20.07.2012

Jakis wyciek z pod spodu ? Moze pompa wspomagania?
  • 0
Zapraszam do oglądania i komentowania.
Accord VI - Klik
Jeśli pomogłem to kliknij "pomógł" :)

#3 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:40, 20.07.2012

Nie ma wycieku. Przynajmniej na ziemie nic nie leci. Muszę jeszcze popatrzeć pod maską.
Dodam jeszcze że owy dźwięk słychać tylko przez chwilę. Nie przez cały czas kręcenia kierownicą. Tylko na samym początku. Może jakieś ćwierć obrotu kierownicą, a podczas dalszego kręcenia już go nie ma. Tylko tak na starcie no i jeszcze jak zmienie kierunek kręcenia to też słychać tylko na początku.
  • 0

#4 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 17:05, 20.07.2012

swożeń dolny ci się kończy pewnie..
  • 0

#5 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:24, 20.07.2012

Czyli co najlepiej jechać na diagnostykę żeby sprawdzili co dokładnie ?
  • 0

#6 loot

loot
  • Forumowicz
  • 421 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:08, 20.07.2012

no tak by wychodziło
  • 0

#7 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:34, 21.07.2012

Dziś podczas jazdy już nic nie słychać więc nie wiem co to jest.
  • 0

#8 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:44, 21.07.2012

swożeń dolny ci się kończy pewnie..


tez tak myslle
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#9 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:17, 21.07.2012

swożeń dolny ci się kończy pewnie..


tez tak myslle


Swożeń na wahaczu ? Gdzie to jest dokładnie i jak wygląda ?
  • 0

#10 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:48, 21.07.2012

Gdzie to jest dokładnie i jak wygląda ?


dokładnie to jest na zwrotnicy

wygląda jak jajko z wystającym od góry patykiem długości około 4-5cm

poszukaj na forum jest tematów od groma o tym
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#11 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:38, 22.07.2012

Ma ktoś jakąś fotkę może tej części ?
  • 0

#12 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:46, 22.07.2012

wloz dynke pod auto, to cos gumowego co laczy zwrotnice z wahaczem dolnym badz gornym to wlasnie swozen.
  • 0

#13 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:30, 31.07.2012

Diagnostyka prawdę ci powie.

Rzeczy do wymiany :

1. Końcówki drążków kierowniczych.
2. Obejmy gumowe drążków stabilizatora.
3. Łączniki stabilizatora.
4. Obejma gumowa przekładni kierowniczej.
5. Sworznie wahaczy górnych.
6. Geometria po wszystkim.

Pytanie.
Dajcie jakieś namiary na dobre ceny i czy sworznie z wahaczy górnych się wymienia czy lepiej cały wahacz ?
  • 0

#14 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 20:18, 31.07.2012

Końcówki drążków kierowniczych.

np http://www.accordklu...kw kierowniczych.

Sworznie wahaczy górnych


10 tematów np http://www.accordklu...ie wahaczy grnych

Duszek, Ty stary wyjadacz ...
Poszukaj na forum wszystko jest napisane
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq