Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

wyciek - czy można dostać się od środka?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 2vpc

2vpc
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:Jarosław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:45, 20.07.2012

Panowie zdiagnozowałem mój wyciek. Płyn ucieka mi na połączeniu kolumny kierowniczej z maglownicą - tam jest chyba jakiś uszczelniacz albo coś, nie wiem (mam nadzieje że mnie oświecicie). I tu rodzi się moje pytanie - czy da radę wymienić ten uszczelniacz od środka auta, w sensie jak wyciągne cała kolumnę i tam przy pedałach dojdę do tego? czy muszę rozbierać cały przód, maglownicę itd !!?? a może da radę tylko jakoś opuścić zawieszenie hmmm?
  • 0
Hondą trzeba jeździć tak jak by się Ją przed chwilą ukradło...

#2 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 10:49, 20.07.2012

kolego pewnie leci ci z główki magla
pewnie można to samemu ogarnąć jak wiesz jak rozebrać magla i wymienić uszczelniacze ;-) ale dać do zakładu na regeneracje
napewno trzeba wyciągnąć magla całego
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#3 2vpc

2vpc
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:Jarosław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:00, 20.07.2012

tak to zdecydowane jest jakieś wyjście ;) czyli że nie wystarczy tam wymienić jakiegoś oringa czy cuś tylko trzeba odrazu regenerować? bo mi ewidentnie tam leci, jak odsłoniłem tą gumę to widać gołym okiem.
  • 0
Hondą trzeba jeździć tak jak by się Ją przed chwilą ukradło...

#4 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 12:52, 20.07.2012

leci z magla:) do łaczenia przeciez plyn nie idzie:) łaczenie jest - skrecone śrubą na wieloklinie ;-)

http://www.japancars...=B__3310&s=0.45

płyn dalej nie leci do przekładni

http://www.japancars...=B__3200&s=0.45
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#5 2vpc

2vpc
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:Jarosław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:02, 20.07.2012

to rozumiem. czyli żeby to coś co uszczelnia wyienić to trzeba się jakby od środka od maglownicy dostać ? Jesli to tak to narazie nie usmiecha mi się wywalać parę stów, nie leje mi się znowu niewiadomo jak. Moge tak jeździć póki co? i ile może to tak wytrzymać (pewnie 100 tyś a może 2 kilometry nie? )
  • 0
Hondą trzeba jeździć tak jak by się Ją przed chwilą ukradło...

#6 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 13:46, 20.07.2012

pewnie 100 tyś a może 2 kilometry nie?


dokładnie ;-)

uszczelnienia są w środku ;-)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#7 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:2,2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:51, 29.07.2012

Ja mam identyczny wyciek i zamierzam sam sie za to zabrać, tylko muszę ogarnąc nr. kat. tego uszczelniacza, bo coś nigdzie nie widzę rozebranej te części gdzie on jest. Mam manuala od preludy Vgen. i tam jest wszystko od magla rozebrane i ładnie widać, a wątpie żeby te magle różniły się mocno. :B
  • 0

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)


#8 2vpc

2vpc
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:Jarosław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:18, 29.07.2012

Ja mam identyczny wyciek i zamierzam sam sie za to zabrać, tylko muszę ogarnąc nr. kat. tego uszczelniacza, bo coś nigdzie nie widzę rozebranej te części gdzie on jest. Mam manuala od preludy Vgen. i tam jest wszystko od magla rozebrane i ładnie widać, a wątpie żeby te magle różniły się mocno. :B


Ja póki co jeżdżę tak jak jest. Jeśli uda Ci się to ogarnąć to bardzo Cię prosze daj znać co i jak. Trzymam kciuki
  • 0
Hondą trzeba jeździć tak jak by się Ją przed chwilą ukradło...

#9 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:2,2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:23, 30.07.2012

Ok, tylko jak skończe z konserwacja podwozia bo to mega dużo roboty.
  • 0

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)


#10 Iro1978

Iro1978
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Siedlce
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:46, 31.07.2012

Podeślę Wam małą ściągawkę ;-)

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

[ Dodano: 2012-07-31, 22:53 ]

Ja mam identyczny wyciek i zamierzam sam sie za to zabrać, tylko muszę ogarnąc nr. kat. tego uszczelniacza, bo coś nigdzie nie widzę rozebranej te części gdzie on jest. Mam manuala od preludy Vgen. i tam jest wszystko od magla rozebrane i ładnie widać, a wątpie żeby te magle różniły się mocno. :B


Wątpie czy znajdziesz takowy nr. kat. uszczelniacza, byłem w ASO i pytałem o zestaw naprawczy lub jakiekolwiek części do magla do VI gen. i dostałem odpowiedz, że nic takiego nie występuje, a oni sami się tym nie zajmują, tylko wysyłają magla do firmy trudniącej się ich regenerowaniem.

U mnie przez 2 miesiące dolałem 1 litr PSF-u.
  • 0
Vector (Stag 300), AC R01, Hana

#11 2vpc

2vpc
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:Jarosław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:08, 31.07.2012

Ja dolewam raz na jakis czas sam nawet nie wiem, ale zaczne jakos to kontrolowac. W kazdym razie jak postoje trohe to pod autem jest plamka o średnicy jakiś 4-5cm. Luzów nie czuje wszytko gra gitara ale cieknie. Z tego co napisałeś Iro wynika że sam tego nie uszczelnie nawet jakbym rozebrał magiel bo żadne uszczelniacze nie istnieją w ASO?
Przez 2 miesiace dolałeś litr i co regenerowałeś czy jeździsz? bo po rozmowie z kolegą wolkiem z forum to radził aby za wczasu to zrobić bo później mogą być dalsze konsekwencje tego. A ta ściągawka co wysłałeś to oznacza wkońcu że sam to ogarnąłeś czy jak?
  • 0
Hondą trzeba jeździć tak jak by się Ją przed chwilą ukradło...

#12 Iro1978

Iro1978
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Siedlce
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:57, 31.07.2012

Ja dolewam raz na jakis czas sam nawet nie wiem, ale zaczne jakos to kontrolowac. W kazdym razie jak postoje trohe to pod autem jest plamka o średnicy jakiś 4-5cm. Luzów nie czuje wszytko gra gitara ale cieknie. Z tego co napisałeś Iro wynika że sam tego nie uszczelnie nawet jakbym rozebrał magiel bo żadne uszczelniacze nie istnieją w ASO?
Przez 2 miesiace dolałeś litr i co regenerowałeś czy jeździsz? bo po rozmowie z kolegą wolkiem z forum to radził aby za wczasu to zrobić bo później mogą być dalsze konsekwencje tego. A ta ściągawka co wysłałeś to oznacza wkońcu że sam to ogarnąłeś czy jak?


Jeśli chodzi o uszczelniacze to w ASO twierdzą, że do VI nie ma (sądzę, że od innych modeli maglownic TRV może coś pasować).
Moja naprawa polegała na wymianie główki, zapożyczyłem ją z poprzedniej maglownicy (w tamtej posypało się coś w środku).
Jak narazie (odpukać w niemalowane :k ) wszystko jest ok.
Wolek ma rację. Uszczelniacz coraz bardziej będzie przepuszczał płyn, a Ty coraz więcej go będziesz dolewał...
  • 0
Vector (Stag 300), AC R01, Hana

#13 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:2,2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:23, 01.08.2012

Siemka no to duzo pomogłeś z tymi fotami, a tak sobie myślę gdyby ten wałek/zawór wymienić na taki od magla z angola, nie powinno być różnic? :B
  • 0

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)


#14 Iro1978

Iro1978
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Siedlce
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:39, 01.08.2012

Siemka no to duzo pomogłeś z tymi fotami, a tak sobie myślę gdyby ten wałek/zawór wymienić na taki od magla z angola, nie powinno być różnic? :B


Ciekawe tylko czy otwory w wałku od angola są w tych samych miejscach
  • 0
Vector (Stag 300), AC R01, Hana

#15 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 17:06, 01.08.2012

jak poznac czy to leci z magla?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq