XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
wyciek - czy można dostać się od środka?
#1
Napisano 10:45, 20.07.2012
#2
Napisano 10:49, 20.07.2012
pewnie można to samemu ogarnąć jak wiesz jak rozebrać magla i wymienić uszczelniacze ale dać do zakładu na regeneracje
napewno trzeba wyciągnąć magla całego
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#3
Napisano 11:00, 20.07.2012
#4
Napisano 12:52, 20.07.2012
http://www.japancars...=B__3310&s=0.45
płyn dalej nie leci do przekładni
http://www.japancars...=B__3200&s=0.45
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#5
Napisano 13:02, 20.07.2012
#7
Napisano 21:51, 29.07.2012
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#8
Napisano 22:18, 29.07.2012
Ja mam identyczny wyciek i zamierzam sam sie za to zabrać, tylko muszę ogarnąc nr. kat. tego uszczelniacza, bo coś nigdzie nie widzę rozebranej te części gdzie on jest. Mam manuala od preludy Vgen. i tam jest wszystko od magla rozebrane i ładnie widać, a wątpie żeby te magle różniły się mocno.
Ja póki co jeżdżę tak jak jest. Jeśli uda Ci się to ogarnąć to bardzo Cię prosze daj znać co i jak. Trzymam kciuki
#9
Napisano 21:23, 30.07.2012
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#10
Napisano 21:46, 31.07.2012
[ Dodano: 2012-07-31, 22:53 ]
Ja mam identyczny wyciek i zamierzam sam sie za to zabrać, tylko muszę ogarnąc nr. kat. tego uszczelniacza, bo coś nigdzie nie widzę rozebranej te części gdzie on jest. Mam manuala od preludy Vgen. i tam jest wszystko od magla rozebrane i ładnie widać, a wątpie żeby te magle różniły się mocno.
Wątpie czy znajdziesz takowy nr. kat. uszczelniacza, byłem w ASO i pytałem o zestaw naprawczy lub jakiekolwiek części do magla do VI gen. i dostałem odpowiedz, że nic takiego nie występuje, a oni sami się tym nie zajmują, tylko wysyłają magla do firmy trudniącej się ich regenerowaniem.
U mnie przez 2 miesiące dolałem 1 litr PSF-u.
#11
Napisano 22:08, 31.07.2012
Przez 2 miesiace dolałeś litr i co regenerowałeś czy jeździsz? bo po rozmowie z kolegą wolkiem z forum to radził aby za wczasu to zrobić bo później mogą być dalsze konsekwencje tego. A ta ściągawka co wysłałeś to oznacza wkońcu że sam to ogarnąłeś czy jak?
#12
Napisano 22:57, 31.07.2012
Ja dolewam raz na jakis czas sam nawet nie wiem, ale zaczne jakos to kontrolowac. W kazdym razie jak postoje trohe to pod autem jest plamka o średnicy jakiś 4-5cm. Luzów nie czuje wszytko gra gitara ale cieknie. Z tego co napisałeś Iro wynika że sam tego nie uszczelnie nawet jakbym rozebrał magiel bo żadne uszczelniacze nie istnieją w ASO?
Przez 2 miesiace dolałeś litr i co regenerowałeś czy jeździsz? bo po rozmowie z kolegą wolkiem z forum to radził aby za wczasu to zrobić bo później mogą być dalsze konsekwencje tego. A ta ściągawka co wysłałeś to oznacza wkońcu że sam to ogarnąłeś czy jak?
Jeśli chodzi o uszczelniacze to w ASO twierdzą, że do VI nie ma (sądzę, że od innych modeli maglownic TRV może coś pasować).
Moja naprawa polegała na wymianie główki, zapożyczyłem ją z poprzedniej maglownicy (w tamtej posypało się coś w środku).
Jak narazie (odpukać w niemalowane ) wszystko jest ok.
Wolek ma rację. Uszczelniacz coraz bardziej będzie przepuszczał płyn, a Ty coraz więcej go będziesz dolewał...
#13
Napisano 07:23, 01.08.2012
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#14
Napisano 16:39, 01.08.2012
Siemka no to duzo pomogłeś z tymi fotami, a tak sobie myślę gdyby ten wałek/zawór wymienić na taki od magla z angola, nie powinno być różnic?
Ciekawe tylko czy otwory w wałku od angola są w tych samych miejscach
#15
Napisano 17:06, 01.08.2012
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych