Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Dziwne wycie silnika od1000 do 2000rpm


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:15, 05.05.2009

Witam.Mam problem z moim silnikiem.Pół roku temu wymieniłem pasek rozrządu.Po kilkunastu kilometrach silnik zaczął generować dźwięk w postaci wycia,który z czasem sie nasilał.Pomyslałem że to napinacz którego nie wymieniłem.W zeszłym tygodniu wymieniłem rolki napinacza,pompe wodną i paski rozrządu i jak wyło tak wyje.Sprawdziłem już alternator,pompe wspomagania i pompe klimy,lecz one sa w porządku.Czy jest możliwość że zbyt mocno dokręciłem napinacz?W autodacie wyczytałem że ta nakrętka powinna być dokręcona z siłą 45Nm,więc ją poluzowałem i dokręciłem jeszcze raz,ale hałas nie ustapił.Co jeszcze może hałasować w okolicach rozrządu?Dziękuję za jakąkolwiek pomoc.Pozdrawiam

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:27, 05.05.2009

Zakladamy ze dobrze wymieniles rozrzad.

Zbyt duzy naciag paskow powoduje wycie lozysk. Poluzuj alternator i sprawdz. Poluzj wspomaganie i sprawdz itd. Moze pomoze..ale chyba robiles to juz ;/

Druga sprawa to plastikowa oslona rozrzadu, czesto ociera o nia np. kolo pasowe. W paru autach odksztalcona oslona od temp. ocierala mi puki sie nie wytarla wystarczajaco.

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:48, 05.05.2009

Dzieki za podpowiedź,ale juz próbowale bez osłony przy wymianie.Może kiepski ze mnie mechanik ;-) Jeszcze troche powalcze a jaki mi sie nie uda to będę jeździł aż sie rozsypie i wtedy sie dowiem :mrgreen: Pozdrawiam

#4 Wiciu

Wiciu
  • Forumowicz
  • 11 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:52, 12.05.2009

Ja mam te same objawy moj mechanik rozklada rece nie wie co to jest zostaje chyba tylko aso

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:31, 20.05.2009

Witam ja mam ten sam problem wymienilem kompletny rozrzad paski napinacze +pompa
i zaczelo sie wycie doklannie ten dzwiek nasila sie przy pszedziale (1200do18000) obrotow
wczoraj rozrzad zostal rozebrany ponownie zostalo wszystko dokladnie sprawdzone rolki naciag paska alternator, niestety po zlozeniu problem nie ustapil
Prosze o pomoc z gory serdecznie dziekuje
LUKASZ

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:34, 20.05.2009

Jakiej firmy rolki i napinacz ? Moze to jakis feler...

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:30, 20.05.2009

Wczoraj mechanik rozebral rozrzad i sprawdzal rolki i napinacz

#8 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:23, 20.05.2009

Panowie,a może to wina samych pasków.Miałem tak kiedyś w Suzuki i dopiero trzeci pasek alternatora dobrej firmy(niestety nie pamiętam jakiej)załatwił sprawę.




IPB Skin By Virteq