Skocz do zawartości


RODO w HAKP

obroty


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:56, 02.05.2009

mam problem z obrotami silnika po zagrzaniu kiedy jadę na trasie to nie ale w mieście podnoszą się do 1500-1800 wskażnik temperatury nie jest za wysoki

#2 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 08:56, 03.05.2009

Czy wskaźnik temperatury zatrzymuje się tuż przed polową skali czy jest dużo, dużo niżej ?
MaxLife RULEZ !!!

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:31, 03.05.2009

wskażnik zatrzymuje się przed połwą skali, kreska dwie przed

#4 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 10:49, 03.05.2009

No to tutaj jest wszystko w porządku, tak ma być. Rozumiem, że kontrolka silnika nie pokazuje żadnego błędu? Może być uszkodzony czujnik temperatury powietrza lub silnika (nie mylić z czujnikiem pokazujacym temp na desce rozdzielczej-to są różne układy) i ECU daje zwiększone ilości paliwa bo "myśli" że jest mróz trzaskający a silnik zimny? Gdybam tylko.... No bo zacinanie się linki przepustnicy wykluczam, skoro mówisz, ze to się dzieje dopiero po nagrzaniu silnika (chociaż takie zacięcia bywały przyczyną wyższych wolnych obrotów-było chyba nawet tutaj opisywane)
MaxLife RULEZ !!!

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:33, 06.05.2009

Witam!Ja tak mialem pare tygodni temu.Wyswietlil mi sie check engine zrobilem szybko samodiagnostyke i wyskoczyl blad "Czujik temperatury plynu Chlodzacego ECT" pojechalem do Hondy,kupilem, zmienilem i po sprawie.Pozdrawiam




IPB Skin By Virteq