XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
problem ze wspomaganiem
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:14, 10.06.2012
Śmigam Honda Accord V 96r , 2.2 vtec - gdy samochód stoi czy jezdzi na wolnych obrotach to kierownicą ciężko się obraca, a jeżeli dodam silnikowi obrotów od ok tysiąca to już śmiga elegancko tak jak powinno i teraz czy to jest problem z pompą wspomagania nie doprowadza płynu itp ? czy Maglownica? Czekam na porady ...
#2
Napisano 18:08, 10.06.2012
Jak się okazało to był podobno normalny objaw zapowietrzenia układu, a więc troszeczke gazu i w prawo na max przytrzymac około 1-2sek i w lewo na max - przytrzymac 1-2 sek. Tak kilka razy kontrolując poziom płynu wspomagania.
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:10, 10.06.2012
#4
Napisano 18:16, 10.06.2012
czyli po prostu zalać nowym płynem i odpowietrzyć ? nic więcej
tego nie powiedziałem. Wpomniałem tylko o sytuacja jaka miała miejsce u mnie po regeneracji maglownicy.
Sprawdź poziom płynu, spradź czy nie masz wycieków.
Jesli masz mało płynu to jest mozliwe że układ się zapowietrzył i dzieje sie tak jak opisałeś - dolej więc płynu PSF i zrób tak jak opisałem wyżej - moze pomoze )
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:21, 10.06.2012
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych