Skocz do zawartości


RODO w HAKP

problem ze wspomaganiem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:14, 10.06.2012

Witam mam następujący problem :
Śmigam Honda Accord V 96r , 2.2 vtec - gdy samochód stoi czy jezdzi na wolnych obrotach to kierownicą ciężko się obraca, a jeżeli dodam silnikowi obrotów od ok tysiąca to już śmiga elegancko tak jak powinno i teraz czy to jest problem z pompą wspomagania nie doprowadza płynu itp ? czy Maglownica? Czekam na porady ...
  • 0

#2 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 18:08, 10.06.2012

po regeneracji maglownicy miałem dokładnie taki objaw - na postoju nie mogłem ukrecić kierownicą, ale juz po dodaniu gazu wszystko było OK
Jak się okazało to był podobno normalny objaw zapowietrzenia układu, a więc troszeczke gazu i w prawo na max przytrzymac około 1-2sek i w lewo na max - przytrzymac 1-2 sek. Tak kilka razy kontrolując poziom płynu wspomagania.
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:10, 10.06.2012

Dzięki piękne, już myślałem o wymianie pompy wspomagania, czyli po prostu zalać nowym płynem i odpowietrzyć ? nic więcej ????
  • 0

#4 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 18:16, 10.06.2012

czyli po prostu zalać nowym płynem i odpowietrzyć ? nic więcej ??


tego nie powiedziałem. Wpomniałem tylko o sytuacja jaka miała miejsce u mnie po regeneracji maglownicy.
Sprawdź poziom płynu, spradź czy nie masz wycieków.
Jesli masz mało płynu to jest mozliwe że układ się zapowietrzył i dzieje sie tak jak opisałeś - dolej więc płynu PSF i zrób tak jak opisałem wyżej - moze pomoze :))
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:21, 10.06.2012

Nieporozumienie :) ... no ok jutro sprawdzę opcję z zapowietrzeniem , wycieków itp - nie ma bo bym zauważył i pilnuję takich rzeczy a płyn jest ...( tylko nie dostałem informacji ani nie wspominał że wymienił czy regenerował maglownice czy pompę wspomagania) jeżeli to nie pomoże będę musiał zainwestować najpierw w pompę wspomagania - tylko teraz pytania używana ok 70-100zł a nowa ok 320 zł ;p
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq