XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
kolo zamachowe dwu masa
#1
Napisano 17:55, 04.06.2012
#2
Napisano 18:00, 04.06.2012
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#3
Napisano 18:13, 04.06.2012
#4
Napisano 19:49, 04.06.2012
#5
Napisano 21:01, 04.06.2012
I nie wiem czy trzeba wymienic kolo zamachowe czy nie.
#6
Napisano 21:43, 04.06.2012
#7
Napisano 21:57, 04.06.2012
#8
Napisano 00:59, 05.06.2012
W takich 1,6 HDi 120 tys to często koniec życia dwumasu, lub już odczuwalne efekty zmęczenia.
#9
Napisano 15:23, 05.06.2012
niczym, jak turkocze na wolnych obrotach, i mocno szerpie silnikiem przy rozruchu to kolo juz siedzi...Nic nie moge znalesc na ten temat bo nie wiem czy to kolo z honda rozni sie od innych
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#10
Napisano 20:27, 06.06.2012
Dzieki! Moj ma juz 130tys. mil i oprocz pierwszego dwumasu, ma jeszcze pierwsze sprzegloJeśli Accord robi na dwumasie 200tys km i więcej bez wymiany to szacun.
jolki, co do tolerancji luzu kola w Hondzie, to tlucze mi sie po glowie 5-63mm, takze, jesli to prawda to jestes dokladnie po srodku.
...jak dla mnie fura No.1 na UK
To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/
www.typeaccord.co.uk
#12
Napisano 09:19, 28.06.2012
#13
Napisano 10:26, 28.06.2012
#14
Napisano 20:55, 28.06.2012
miałem podobnie tylko że nie za każdym razem to był dwumas i sprzeglo do wymiany dwumas nie stukał żeby nie było heh poprostu się troszke pokruszył (ponoć sie przegrzał czy cos juz nie paietam)Gdy wrzucam przy ruszaniu jedynkę pojawia sie lekkie bujnięcie samochodu do przodu. Dwumas? Nic nie stuka, pedał sprzęgła nie trzęsie, sprzęgło się ślizga już ze 30tys km (standardowe ślizganie acco, gdy zimno 4 i 5 bieg). Gdy dwumas stuka jaki to jest dźwięk, metaliczny czy głuche dudnienie? I czy hałasuje tylko przy wciśniętym sprzęgle czy cały czas?
#15
Napisano 11:49, 29.06.2012
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych