Skocz do zawartości


RODO w HAKP

co na swap poza H22A7 ?


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
19 odpowiedzi w tym temacie

#16 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:17, 05.06.2009

co do swapa, był tez temat taki, że do takiego silnika jak mój (F23Z5) kupujesz głowice od H22A plus tłoki, które zakładasz na korby od F23 rozwiercajac przy tym blok F23 o 1mm na średnicy, plus Hondata i masz 200KM i 2xxNm z dołu dzięki blokowi właśnie po samą górę dzięki tej głowicy, to sie niby nazywa G23 Monster i jedzie fajniej niż ATR, a co ważne jest tańsze do zrobienia.. Nie jestem mechanikiem więc o szczegóły nie mnie pytać ;-) (jeszcze... :-D)


Tylko jak Ty chcesz zakręcić do prawie 8k rpm seryjne F23 to... powodzenia :mrgreen: Nakrecisz to i wrzucić na YT? :mrgreen:

H22 w prejudach miały 185-200KM i dopiero w ostatnich odmianach tego silnika były zminany takich elementów jak kol. dolotowy i wydechowy itp... co zaowocowało >200KM :-P

#17 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:29, 06.06.2009

Blade, nie, skąd, nie mam zamiaru kręcić go do 8k rpm :lol: wystarczy tak jak jest, ma teraz charakterystykę diesla :-P ale mocy dodać i momentu można zawsze ;-)

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#18 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 191 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:27, 10.01.2010

I jak dalej w temacie bo jestem ciekawy, robiłem swapa z F20B6 i skrzyni automatycznej MDJA na H22A8 i skrzynke M2P4 i gra gitara choc problemów było nie mało. :B

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)


#19 Shaar

Shaar
  • Forumowicz
  • 203 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:47, 11.01.2010

RobJust, Łapy i poduchy gdzieś nabyłeś czy ktoś Ci dorabiał?

Był: Accord Coupe '02 (CG4) 2.0 VTEC
Jest: Acura TL '05 (UA6) 3.2 V6 VTEC -> CLICK + Yamaha MT09 '17


#20 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 191 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:36, 11.01.2010

Łapy są od ATRa, przy czym zostawiłem orginał od Fki przy szybie/podszybiu wydaje mi sie wytrzymalsza, nie pasuje/ coś było dorobione/obrobione przy łapie po stronie rozrządu jakas kosmetyka i tylko przy części mocującej sam silnik, nie łapie. Ogólnie żałuję że kupiłem te łapy od ATRa, zapłaciłem niezłą kasę za to żeby sie dowiedziec że :
łapa ATRa od strony rozrządu jest identyk jak od Fki tyle że z aluminiem a nie stop,
łapa przy chłodnicy ta sama co w Fce,
łapa przy skrzyni identyczna jak w Fce tyle że trochę masywniej wykonana,
łapa przy szybie/podszybiu podobna do tej jak przed chłodnicą chyba że sprzedawca wprowadził mnie w błąd ale wszystko bangla przy montażu.
Poduchy:
od rozrządu identyk jak w Fce olejowo/gumowa
od skrzyni masywniej wykonana ale montazowo identyk jak w Fce wszystko pasuje
reszta podobnie montażowo pasuje, kosmetyczne zmiany.
Ogólnie uważam że łapy/poduchy od Fki moga zostać, najważniejsze to zdobyć mocowanie łapy do silnika od strony rozrządu. Bez tego nie warto sie zabierac, silnik opadnie ci na sanki i misa będzie ocierać/przenosic drgania, ogólnie długo nie pojeździsz, Warto tego pilnowac przy wkładaniu silnika. :B

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)





IPB Skin By Virteq