Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Ogrzewanie a temperatura płynu chłodzącego


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:57, 06.05.2012

Witam,

Otóż mam problem z ogrzewaniem i temp. płynu chłodzącego.. Nie działa mi ogrzewanie, wymieniłem termostat i układ przepłukałem środkiem perstone i dalej nie działa... dodam ze temp płynu chłodzącego dochodzi do nie całej połowy i tam się zatrzymuje i więcej wskazówka w górę nie idzie, nie ważne ile bym jeździł... Pokrętło od grzania działa. Czy jedno ma coś powiązane z drugim ?? co się dzieje w ogóle ? ostatnio specjalnie pokrętło grzania dałem na fulla i miałem długa trasę na miejscu otworzyłem maskę i łapami dotykałem przewody, wszystkie były mega gorące poza dwoma które wędrują do kabiny (domyślam się ze biegną one do nagrzewnicy) i one były lodowate... Proszę o pomoc ! :(
  • 0

#2 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • SkÄ…d:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:46, 06.05.2012

termostat jest od chłodzenia i jak widzisz (po wskazówce temp.) działa prawidłowo
od ogrzewania jest zawór otwierający obieg do kabiny - zawór jest właśnie przed tymi rurkami wchodzącymi do kabiny - zdejmij rurę powietrza to będziesz miał łatwiejszy dostęp do niego
zawór ci się nie otwiera bo albo spadła linka na nim albo rozpadło się pokrętło, ale raczej to pierwsze
  • 0
AK

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:11, 06.05.2012

dzięki sprawdzę nie długo co tam się dzieje :) przed grzebaniem przy zaworze muszę zlać płyn z układu ? i czy mozna taki zawór kupic ?
  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8,892 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 07:39, 07.05.2012

Żeby sprawdzić czy działa nie trzeba spuszczać płynu.
Wystarczą 2 osoby - jedna kręci pokrętłem a druga obserwuje czy się rusza.
Jeśli się rusza, to znaczy, ze zawór się zepsuł a nie spadła linka na przykład.

Do wyjmowania zaworu trzeba spuścić płyn z układu.
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:36, 07.05.2012

rozumiem :) dzięki za pomoc, w piątek sprawdzę co tam się dzieje i dam znać :)
  • 0

#6 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8,892 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 13:12, 07.05.2012

Jak chcesz obejrzeć to zapraszam wieczorkiem do mnie. Obejrzymy, ocenimy.
  • 0

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:49, 07.05.2012

Dam znać jak tylko znajdę trochę czasu bo teraz mam sporo na głowie ;)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq