XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Bicie kierownicy - krzywa piasta
#1
Napisano 12:07, 30.04.2012
Mam problem z biciem na kierownicy przy hamowaniu. Zleciłem wykonanie pomiaru bicia piast i wyszło mi, że lewa ma trzykrotnie przekroczoną normę. Powinno być maksymalnie 0.02 mm, a ja mam 0,06.
Zastanawiam się czy są opcje inne niż zakup oryginalnej nowej piasty za 600 PLN. Koszt takiego rozwiązania jest znaczny, bo do tego dochodzi jeszcze nowe łożysko, robocizna i przetoczenie tarcz, bo mają przejechane dopiero 7.000km. Czy ktoś jest po takim zabiegu? Czy wyeliminowało to raz na zawsze bicie kierownicy?
#2
Napisano 17:35, 30.04.2012
#3
Napisano 18:42, 30.04.2012
tutaj powinno być wszystko. Posty użytkownika Kapitan Zbik powinny coś wnieść.
#4
Napisano 18:55, 30.04.2012
#5
Napisano 06:36, 02.05.2012
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#6
Napisano 21:40, 02.05.2012
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych