XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wałek wyrównujący
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:20, 25.04.2009
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:48, 25.04.2009
Z ciekawosci pytam po co wymieniac ten walek?
Tam są dwa. patrząc na rozrząd od strony koła, ten po lewej ustawia sie na znaki, ten z prawej - odkrecasz srube w bloku od strony sciany grodziowej i wkladasz "narzedzie specjalne" - wiertlo 6mm. ustawiasz w jedynej wlasciwej pozycji tj. kiedy narzedzie specjalne wejdzie jak najglebiej i zablokuje tym samym kolko zebate ktorym krecisz Oczywiscie wal korbowy i walek rozrządu ustawione jak w serwisowce, zakladasz paski i ogień!
PS polecam przy montazu przyjrzec sie dokladnie jak ma sie kolo pasowe zakladane na wał korbowy na samym końcu ( to od pasków klinowych), czy klin nie jest sciety nawet lekko i czy wchodzi w miare ciasno. Typowe w tych silnikach ze ma luzy i pozniej bije po skreceniu calosci. Na śrube od kola pasowego nie oszczedzamy sily ( 220 Nm ). Osobiscie dalem jeszcze lekko kleju na gwint bo z doswiadczenia wiem ze lubi sie odkrecac po kilku tysiacach km.
Pozdrawiam, _TrotyL_
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:09, 26.04.2009
[ Dodano: 2009-05-15, 01:22 ]
Sorki za wprowadzenie w błąd. Okazało się po wyjęciu że to nic innego jak tylko pompa olejowa(albo aż Dostępność tylko serwis cena netto 1159zł czas oczekiwania 4-5dni. Oj zabolało troszkę. Mogę kupić używkę za ok. 150 zł ale nie wiadomo czy też nie będzie lała, albo się może zatrzeć a wtedy pasek od rozrządu strzeli i dopiero będzie ból.Dla przypomnienia Mój silnik to F22B5 2,2 16V. Jak by ktoś miał podobny przypadek to będzie przynajmniej wiedział na czym stoi