Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Dziurawa guma na listwie kierowniczej


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 16:52, 21.04.2012

Witam.

Mam problem jak w temacie, podczas zmiany łączników staba mechanik zauważył, że na listwie kierowniczej taka gumowa oslonka jest rozerwana/peknieta i jest na niej plyn od wspomagania - jeszcze nie cieknie. Ten element (przynajmniej prawdopodobnie :mrgreen: ) zaznaczyłem na schemacie:

Dołączona grafika

Czy ktoś miał podobny problem? Jak to naprawić, oddać listwe do regenracji? Mechanik twierdzi, że niedługo zacznie cieć, skończy się płyn i zatrze się pompa wspomagania.

Pozdrawiam
M.
  • 0

#2 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:35, 21.04.2012

po pierwsze wymień ta osłonke, to pikus jak pomyślisz o tej robocie

po drugie obserwuj ubytki płynu, będziesz wiedział czy opłaca się regenerowac czy wystarczy dolewać raz na rok
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#3 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2934 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 21:36, 21.04.2012

zaznaczyłeś osłonę wewnętrznego przegubu krzyżakowego ;-)
http://japancars.ru/...=B__3310&s=0.45

aby wymienić osłonkę na drążku należy odkręcić końcówkę drążka (może ciężko schodzić, trzeba zbijać młotkiem lub mieć widełki do końcówek), ściągasz starą i dajesz nową)

kolejna sprawa że na 90% zbieżność źle 'ustawisz" (można liczyć obroty końcówki, znaczyć itp) - uprzedzam

Regulacja zbieżności Lublin 50-60zł

Dolewaj i obserwuj
  • 0

#4 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 21:53, 21.04.2012

zaznaczyłeś osłonę wewnętrznego przegubu krzyżakowego ;-)


:r Tak też właśnie nie byłem pewny czy to aby na pewno to.

Dzięki za pomoc chłopaki. :B
  • 0

#5 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 06:24, 22.04.2012

jak dobrze policzy to czemu zbieżność ma źle ustawić? skoro to ta sama końcówka.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#6 cob_ra

cob_ra
  • Forumowicz
  • 354 postów
  • Skąd:skierniewice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 08:00, 22.04.2012

jak dobrze policzy to czemu zbieżność ma źle ustawić? skoro to ta sama końcówka.

u mnie odkręcała się w porządku, natomiast przy skręcaniu zauważalnie wyczułem opór na gwincie na którym była końcówka, a który był nie osłonięty, ale ja końcówkę też w ciągu tyg zmieniałem i zbieżność musiała być
  • 0

Pozdrawiam,


 


#7 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 11:32, 22.04.2012

Suwmiarka, łapiesz wymiar dwóch punktów, wykręcasz,zakładasz nową osłonę i wkręcasz końcówkę tyle ile trzeba
  • 0

#8 BartekHONDA

BartekHONDA
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG85 B77P
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:07, 24.04.2012

a powiedzcie mi jaki smar stoujecie na drążki kierownicze? tez bede zmieniac teraz osłony i nie wiem czego tam nawalić, jest jakis oryginal hondowski np?
  • 0

#9 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 06:48, 25.04.2012

oryginał hodnowski? no nie rób z g...a olimpiady, zdaje się że wystarczy zwykły towot i powinno być ok
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#10 BartekHONDA

BartekHONDA
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG85 B77P
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:46, 25.04.2012

oryginał hodnowski? no nie rób z g...a olimpiady, zdaje się że wystarczy zwykły towot i powinno być ok

musze bo potem niemógłbym po nocach spac :-D
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq