Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Problem ze skrzynia !!!!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:24, 19.03.2012

Witam Forumowicze , jestem wlascicielem accordzika cc7 2.0i 94rok , i jest mały problem . Ledwo co wrzucam biegi , musze podeptac sprzeglo zeby wgle zmienic bieg , i teraz pytanie , CO Z TYM FANTEM ZROBIC . ! zaden warsztat niewie ;/
  • 0

#2 BartekHONDA

BartekHONDA
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG85 B77P
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:40, 19.03.2012

przedewszystki to czy wina nie lezy po stronie sprzęgła? sprobuj zalac nowym płynem i odpowietrzyc. Opisz dokładniej co sie dzieje - moze to synchronizator'y.
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:45, 19.03.2012

niedam rady wrzucic jedynki , dwojka spoko zawsze , trójka non stop zgrzyt , 4 i 5 spoko wchodza , ale tez z ciezarem ostrym .
  • 0

#4 BartekHONDA

BartekHONDA
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG85 B77P
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:54, 19.03.2012

niech jeszcze inni sie wypowiedza ale wydaje mi sie ze moglbys sprobowac z zalaniem nowym dot4 i odpowietrzeniem, jak to nie pomoze to napewno tez nie zaszkodzi :D jezeli to nie pomoze to chyba nie ma sensu bawic sie w naprawy tylko kupic skrzynie.
  • 0

#5 kopiotrekko

kopiotrekko
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:strzelce opolskie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:33, 20.03.2012

wg. mnie to może być synchronizator. Skoro 2,4 i 5 wchodzi dobrze..
miałem tak kiedyś w golfie II że dwójka strasznie zgrzytała przy szybkiej zmianie, jak zmieniałem bardzo wolno to cisza. Może spróbuj tak z trzecim biegiem.Jak to będzie synchronizator to bardziej się opłaca skrzynie wymienić
  • 0
Koko

#6 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:02, 20.03.2012

zakładając że pompka, wysprzęglik i sprzęgło (tarcza, docisk, łożysko) są dobre, to padła ci skrzynia - wymieniałeś w niej olej co 80 tyś km?

wymień skrzynię i po sprawie, bo każda inna opcja będzie droższa
pewnie masz N2C4, np.: http://moto.allegro....2176604844.html
  • 0
AK

#7 zbynek

zbynek
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • Skąd:Radom\Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:is
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:31, 21.03.2012

Miałem podobnie. Musiałem popompować żeby wrzucić 1, czasem ruszałem z 2 :mrgreen: a biegi położone "na gorze' 1,3,5 wchodziły bardzo ciężko. Ja najpierw wymieniłem pompkę sprzęgła bo pociła mi się przy siłowniku od strony pedału ale nic to nie dało bo było dobrze przez chwilę a potem to nawet gorzej. Za nic nie mogłem odpowietrzyć sprzęgła cały czas miałem drobne pęcherzyki. Wiec wymieniłem wysprzęglik i problem zniknął. Moja rada taka, żebyś najpierw wykluczył te najprostsze do zrobienia elementy a potem dopiero pchał się w wymianę skrzyni jeżeli to nie pomoże. Sprawdź czy mas suchy cały układ tzn.przewody, pompki i czy nie ubywa ci płyny w zbiorniczku. Jeżeli stwierdzisz, że jest ok to sprawdź czy nie ma powietrza w układzie, ja podpiąłem przeźroczysty wężyk(taki od kroplówek z apteki) i druga osoba pompowała a ja odkręcałem odpowietrznik cały czas w wężyku miałem drobne pęcherzyki. Jeżeli stwierdzisz, że któryś z tych elementów (wysprzęglik, pompka sprzęgła) jest wadliwy to albo wymiana na nowy albo zestaw naprawczy. Mimo, że zestawy naprawcze są dużo tańsze a i manuale można znaleźć na naszym forum to ja zdecydowałem na wymianę na nowe ponieważ stwierdziłem, że z zestawem naprawczym włożę kilka godzin roboty a i tak nie wiadomo co mi z tego wyjdzie ;-) a poza tym miałem dostęp do dużych zniżek więc mi się lepiej opłacało. Nie pchaj się od razu w wymianę sprzęgła i to jeszcze na używkę(185sprzęgło + 170przesyłka=355zł) bo po pierwsze nie wiadomo ile pochodzi a pozatym będziesz musiał dołożyć na mechanika gdzie nówkę VALEO możesz mieć za 320 zł. Reperaturki na pompkę i wysprzęglik to koszt 40-50 zł + kilka godzin własnej pracy (nówki ok 200zł) a będziesz miał jasność czy to skrzynia. Ja bym tak to zrobił 8-). Pozdrawiam
  • 0

#8 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 11:01, 21.03.2012

Otwórz klapę niech ktoś naciska sprzęgło a Ty patrz czy łapa sprzęgła wystarczająco się odpycha. Jak nie to wymiana wysprzęglika i płynu. A tak w ogóle to olej w skrzyni jest?
  • 0

#9 zbynek

zbynek
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • Skąd:Radom\Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:is
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:52, 21.03.2012

patrz czy łapa sprzęgła wystarczająco się odpycha. Jak nie to wymiana wysprzęglika i płynu.

Nie wiem czy stwierdzi gołym okiem, że łapa nie rusza się tyle ile powinna.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq