Skocz do zawartości


RODO w HAKP

jak sprawdzić czy korek od chłodnicy jest dobry????


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#16 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:36, 21.03.2012

pokombinuję może jutro z odpowietrzaniem ale raczej to nic nie da bo robię to chyba z 5-ty raz i znajomy mechanik też odpowietrzał...jak nie przyniesie to rezultatów i węże nadal będą puchły to chyba poluzuję nakrętkę na wyrównawczym żeby Mi znowu chłodnicy nie rozwaliło i będę tak jeżdził aż coś padnie całkiem ?
  • 0

#17 Rafalzmc

Rafalzmc
  • Forumowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:44, 21.03.2012

jarecki74, poluzuj korek tak żeby uchodziło z niego powietrze. przewody puchną tylko jak jest gorący ?
  • 0

2742e3c176.jpg


#18 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:51, 21.03.2012

jak zimny to jest ok.jak gorący to puchną. jutro poluzuję korek na wyrównawczym i zobaczę???? napiszę wieczorem co się działo...
  • 0

#19 Rafalzmc

Rafalzmc
  • Forumowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:45, 21.03.2012

najlepiej na wyrównawczym. Nie ma problemów z odpaleniem na zimnym? temperatura utrzymuje sie na połowie?
  • 0

2742e3c176.jpg


#20 pniok76

pniok76
  • Forumowicz
  • 468 postów
  • Skąd:brzesko
  • Silnik:2,0
  • Wersja:v
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:54, 22.03.2012

Rafalzmc u mnie na goracym puchna.A jak stygnie to nawet potrafi je pokurczyc.Niemam problemu z odpalaniem na zimnym

[ Dodano: 2012-03-22, 08:38 ]
Bylem teraz oblukac to jeszcze raz.Poluzowanie korka zbiornika wyrownawczego nic nie pomoze poniewaz to cisnienie powinno podniesc dogory ta mniejsza uszczelke w korku chlodnicy,i cisnienie ucieka wtedy do wyrownawczego.Wiec jesli sie ona nie podnosi to nic ci nieda odkrecenie wyrownawczego.A wez odkrec obydwa korki i dmuchnij przez ta rurke co w wyrownawczym jest.Moze zatkane gdzies.Ja jade na autozlom po inny korek napisze potem czy pomoglo
  • 0

#21 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:33, 22.03.2012

przy odkreconym lekko wyrównawczym też puchną przewody tylko temperaturę łapie o 1 kreskę niżej niż zwykle , podobnie jak bez termostatu...u mnie to raczej padła uszczelka pod głowicą :cry: w weekend podjadę zmierzyć zawartość dwutlenku węgla w płynie chłodniczym czy coś w tym stylu i powinno wyjść co jest grane....w poniedz napiszę..
  • 0

#22 pniok76

pniok76
  • Forumowicz
  • 468 postów
  • Skąd:brzesko
  • Silnik:2,0
  • Wersja:v
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:53, 23.03.2012

W moim przypadku na cale szczescie okazalo sie ze termostat.Wyjolem go calkiem narazie w poniedzialek kupie i zalorze.Moze to dziwne ale po wyjeciu termostatu auto faluje na jalowych obrotach na pb a na lpg ma strasznie wysokie obroty 1500
  • 0

#23 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:46, 25.03.2012

zrobiłem ten test i wyszło ze ciśnienie przedostaje się do układu chłodzenia więc muszę robić uszczelkę pod głowicą... :cry:
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq