XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
miekki hamulec po wymianie tloczków
#1
Napisano 19:12, 10.03.2012
mam taki problem, otoz dzisiaj wymienialem tloczki tylnych zaciskow w mojej 5-tce no i wszystko pieknie, odpowietrzone po kilka razy kazde kolo, plyn oczywiscie dopilnowany aby sie nie skonczyl w zbiorniczku, a hamulec miekki :-/ jak sie podpompuje to dziala normalnie, a chwile silnik popracuje i wchodzi w podloge, niby hamuje ale duzo za nisko niz powinno. nie mam pojecia co z tym mozna zrobic, bo raczej sumiennie je odpowietrzylem, moze jakies propozycje?
#2
Napisano 20:48, 10.03.2012
#3
Napisano 20:53, 10.03.2012
#4
Napisano 20:56, 10.03.2012
#5
Napisano 21:53, 10.03.2012
drugi koniec na strzykawe i wyciagac
każdy skuteczny sposób jest dobry, ale ten jest niezbyt pewny
przeźroczystą rurkę zakładasz na troszkę odkręcony odpowietrznik i wkładasz ją do słoiczka - gdy pompujesz pedałem, to płynu przybiera w słoiczku, a w rurce widzisz, czy są pęcherzyki powietrza. Jak już nie ma to zakręcasz odpowietrznik. Poza tym gdy rurka jest zanurzona w płynie w słoiczku, to nie zaciągnie powietrza do zacisku podczas powrotu pedału do góry.
#6
Napisano 23:48, 10.03.2012
Jak najbardziej, ale tylko w przypadku odpowietrzników z dodatkowym uszczelnieniem w postaci o-ringa na przykład. Jeśli nie ma żadnego uszczelnienia, to ciągnie pięknie powietrze przez gwint.rurka na odpowietrznik przy zacisku, drugi koniec na strzykawe i wyciagac. Co o tym sadzicie?
#7
Napisano 10:39, 11.03.2012
#8
Napisano 11:10, 11.03.2012
#9
Napisano 14:29, 11.03.2012
#10
Napisano 21:34, 11.03.2012
Coster12 - przez 24h płyn by nie ściemniał, chyba że był na powietrzu. Wg manuala płyn hamulcowy zmieniamy co 60tyś. km
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych