Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

miekki hamulec po wymianie tloczków


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Coster12

Coster12
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:12, 10.03.2012

Witam serdecznie forumowiczów,
mam taki problem, otoz dzisiaj wymienialem tloczki tylnych zaciskow w mojej 5-tce no i wszystko pieknie, odpowietrzone po kilka razy kazde kolo, plyn oczywiscie dopilnowany aby sie nie skonczyl w zbiorniczku, a hamulec miekki :-/ jak sie podpompuje to dziala normalnie, a chwile silnik popracuje i wchodzi w podloge, niby hamuje ale duzo za nisko niz powinno. nie mam pojecia co z tym mozna zrobic, bo raczej sumiennie je odpowietrzylem, moze jakies propozycje?
  • 0

#2 fortyfikator

fortyfikator
  • Forumowicz
  • 184 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LX
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:48, 10.03.2012

sprawdź pompę, taki objaw jest jak przepuszczają uszczelnienia, sprawdź jak poleciłem koledze w tym temacie http://www.accordklu...pic.php?t=30020
  • 0

#3 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 20:53, 10.03.2012

Albo nie do końca odpowietrzone , albo gdzieś puszcza płyn. Zobacz czy gdzieś nie cieknie
  • 0

#4 Coster12

Coster12
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:56, 10.03.2012

fortyfikator - pompa odpada, przed wymiana tłoczków była laleczka. hmmm, to chyba jednak nie tak do konca ksiazkowo, bo plyn w trawe... jutro to sprawdze jeszcze raz, ale zaczalem od najdalszego kola. a slyszeliscie moze o odpowietrzaniu strzykawka? rurka na odpowietrznik przy zacisku, drugi koniec na strzykawe i wyciagac. Co o tym sadzicie?
  • 0

#5 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:53, 10.03.2012

drugi koniec na strzykawe i wyciagac


każdy skuteczny sposób jest dobry, ale ten jest niezbyt pewny

przeźroczystą rurkę zakładasz na troszkę odkręcony odpowietrznik i wkładasz ją do słoiczka - gdy pompujesz pedałem, to płynu przybiera w słoiczku, a w rurce widzisz, czy są pęcherzyki powietrza. Jak już nie ma to zakręcasz odpowietrznik. Poza tym gdy rurka jest zanurzona w płynie w słoiczku, to nie zaciągnie powietrza do zacisku podczas powrotu pedału do góry.
  • 0
AK

#6 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8883 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 23:48, 10.03.2012

rurka na odpowietrznik przy zacisku, drugi koniec na strzykawe i wyciagac. Co o tym sadzicie?

Jak najbardziej, ale tylko w przypadku odpowietrzników z dodatkowym uszczelnieniem w postaci o-ringa na przykład. Jeśli nie ma żadnego uszczelnienia, to ciągnie pięknie powietrze przez gwint.
  • 0

#7 Coster12

Coster12
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:39, 11.03.2012

Kolego ARCZI2005 mogłbym prosic o tego manuala? byłbym wdzieczny jalbys mogł mi go podesłać na poczte. karolb10@wp.pl. przemkowal- bardzo mozliwe, ze tak bedzie, aczkolwiek sprobóje zeby byc pewnym, i napisze co z tego wyszlo.
  • 0

#8 fortyfikator

fortyfikator
  • Forumowicz
  • 184 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LX
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:10, 11.03.2012

no widzisz u mnie pompa była cacy przed wymianą, sprawdzałem tylko zużycie klocków i dlaczego mi piszczały, po wyjęciu klocków i po ponownym ich umieszczeniu wcześniej wcisnąłem tłoczek za pomocą ścisku stolarskiego i od tego momentu właśnie pompa przestała dobrze funkcjonować więc jeżeli już sprawdzisz wszystkie opcje to luknij na pompę nie twierdzę, że to na 100% ona ale mnie spotkała taka przypadłość i tez myślałem, że to nie pompa bo przecież jest dobra
  • 0

#9 Coster12

Coster12
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:29, 11.03.2012

odpowietrzalem dzisaij jeszcze raz po kilkanascie razy kazde kolo z rurka i sloikiem, jest troche lepiej ale dalej nie tak jak bylo przedtem. zauwazylem, ze plyn jest juz ciemniejszy niz powinien, kwalifikuje sie juz raczej do wymiany takze to pewnie tez wplywa na jakosc hamowania, jako, ze jest higroskopijny, to moze juz podlapal troche wody.. a co do strzykawy to kolega przemkowal mial racje, bez oringow mozna sobie gwint odpowietrzyc, takze szkoda zachdu.
  • 0

#10 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:34, 11.03.2012

tylnych tłoczków nie wciska się

Coster12 - przez 24h płyn by nie ściemniał, chyba że był na powietrzu. Wg manuala płyn hamulcowy zmieniamy co 60tyś. km
  • 0
AK




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq