XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Pasy bezpieczeństwa - bardzo słabo się zwijają
#1
Napisano 15:02, 28.02.2012
Irytuje mnie bardzo wolne, prawie nikłe zwijanie pasów przednich, szczególnie kierowcy - accord VI, 2000, sedan.
Rozebrałem dzisiaj plastiki, przeczyściłem trochę, bo kurzu się nazbierało, popsikałem mechanizm gdzie się dało WD-40 - i efekt- zmiana jest, jednak minimalna, może 10% lepiej w porównaniu z tym co było wcześniej (chyba że to autosugestia).
Czyli w praktyce efektu nie ma, dalej muszę ręką "podsuwać" pas żeby się zwinął.
Można coś jeszcze zrobić (?), np. rozłożyć ten mechanizm i wyczyścić go od środka - dam radę to potem złożyć? (pytam bo nie wiem jak to wygląda w środku). Czy zostaje tylko wymiana mechanizmu? Ile taka przyjemność kosztuje za sztukę/komplet i gdzie dostanę - tylko ASO?
#2
Napisano 15:30, 28.02.2012
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#3
Napisano 16:13, 28.02.2012
[ Dodano: 2012-03-19, 15:02 ]
Jak by ktoś potem szukał- nasmarować i naciągnąć mocniej sprężynę - pomaga wystarczająco. Może nie jest tak idealnie jak bym chciał, ale wystarczająco. Nasmarować najprościej jakimś ciekłym smarem, proponuję przez małą dziurkę na środku czarnego plastiku, który trzyma sprężynę - widać przez nią fragment bębenka. Takie smarowanie przez taką małą dziurkę chwilę trwa, ale nie trzeba dzięki temu zwijać całej sprężyny. Dodatkowe naciągnięcie sprężyny - 4 pełne obroty jest akurat- nie odwijają się ostatnie centymetry pasa, których i tak nikt nie odwija, a dzięki temu lepiej zwija.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych