Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Pytaine - max skręt - spadanie obrotów


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Pankiew_*

Guest_Pankiew_*
  • Guests

Napisano 15:55, 14.02.2012

Witam
Miał ktoś z was może takie coś, że przy maksymalnym skręcie kierownicy w prawo lub lewo spadały obroty?
Dzisiaj musiałem zrobić szybką nawrotkę i jak stałem na pasie z max skręconą kierownicą obroty mi spadły do 300-200. Do tego słyszałem stukanie z prawej strony? - prawdopodobnie przegub, chyba, tylko nie wiem jak sprawdzić;/
Co może być z obrotami?
  • 0

#2 Athar

Athar
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:54, 14.02.2012

Kolego jesli masz max skrecone kola to pompka wspomagania pracuje na maxa i moze wydawac odglosy jesli sie konczy. Tak obroty takze powinny spasc ale nie az tak drastycznie.
  • 0

#3 Guest_Pankiew_*

Guest_Pankiew_*
  • Guests

Napisano 16:58, 14.02.2012

no dobra, może dawać odgłosy... ale nie takie stukanie. Miałem kiedyś takie stukanie w skodzie, to były przeguby. A pompkę wspomagania wymieniałem niecały miesiąc temu - używkę z alledrogo, może zajechana była już.
  • 0

#4 Pawel_Aerodeck

Pawel_Aerodeck
  • Forumowicz
  • 446 postów
  • Skąd:pl
  • Silnik:F20
  • Wersja:T
  • KM:+250hp
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:ce2
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:02, 14.02.2012

Normalne zjawisko, kłania się budowa ukł. wspomagania. Jak przytrzymujesz kierownicę przy max. skręcie to możesz uszkodzić pompę wspomagania. Sprawdź ilość płynu w zbiorniku, może pompa pracowała na sucho i jest przytarta. W kwestii przegubu jak prawy to tylko wewnętrzny.
  • 0

http://www.accordklu...r-1-sezon-2014/

 

- mój temat, zapraszam.


#5 Guest_Pankiew_*

Guest_Pankiew_*
  • Guests

Napisano 17:13, 14.02.2012

hehe zbiorniczek to i tak pierwsze co sprawdziłem, jest płynu ciut ciut nad minimum lub na równi. A czemu prawy może być tylko wewnętrzny? Macie jakieś linki zewnętrzne, żebym mógł poczytać o tym wewnętrznym? Bo na forum to teraz akurat czytam ;) ewentualnie odnośnik do jakiegoś konkretnego posta.


Edyta: przypomniałem sobie, że słychać też na postoju puknięcia jak się obróci kiere.
  • 0

#6 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:12, 14.02.2012

akurat w polifcie układ wspomagania jest tak skonstruowany, że obroty nie mają prawa spadać przy max skręcie (tyle z teorii :)
u mnie obroty nie spadają, ale troszkę słychać, że pompa jest bardziej obciążona (gdy słyszę stuknięcie w ogranicznik przy max skręcie to odpuszczam kierownicę - w innych autach słychać wycie pompy...)

na początek sprawdź drążki kierownicze i końcówki drążków

Dołączona grafika
  • 0
AK

#7 Guest_Pankiew_*

Guest_Pankiew_*
  • Guests

Napisano 19:33, 15.02.2012

dobra, dzięki za podpowiedzi bedę szukał.
ALe jak byłem na stacji diagnostycznej sprawdzić zawiechę, to chyba sprawdzali końcówki... zresztą nie pamiętam ale sprawdzę :)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq