Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

czy kompletna zwrotnica od ATR pasuje do zwykłego Acco?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:49, 25.01.2012

mam takie pytanie
czy kompletna zwrotnica czyli razem z piastą tarczą będzie pasowala do zwykłego accorda VI generacji?
ATR ma o ile pamiętam wieksze tarcze (równa sie mocniejsze) i teraz czy to wszystko weszlo by do zwyklego accorda czy przelorzenie cylinderkow (zacisków) tez jest obowiazkowe?

pytam teoretycznie gdyz gdyby okazalo sie ze za niedlugo zaczna bic mi hamulce to zakladam kopletne zwrotnice pytanie tylko czy z zaciskami czy bez no i czy to bedzie pasowalo...
  • 0

#2 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:01, 25.01.2012

Był podobny temat. ATR ma na 5 szpilek piaste i już Ci nie bedzie pasowało chyba że wszystkie przełożysz i do tego felgi ATR musisz wsadzić nie opłaci się lepiej zainwestować w jakieś tarcze konkretne i klocki.
  • 0

#3 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 13:13, 25.01.2012

tomahawk5000, pasuje wszystko. Przecież ja tak mam. Przekładałem kompletnie wszystko od dołu z ATR'a. Jednak musisz się liczyć z tym, że czeka Cię zmiana kółek na 5 szpilek zamiast na 4. No chyba, ze chcesz kombinować z piastami.
  • 0

#4 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:35, 25.01.2012

narazie to ja nic nie chce kombinowac ale nie ukrywam ze accordy generacji VI maja wade tak ze potrafi im bic kierownica przy hamowaniu
ja np w okolicach 30/31 grudnia 2011 dokonałem grutnowego remonciku mianowice toczylem piasty (bo byly krzywe) toczylem tarcze tak powierzchnie hamujaca jak i powierzchnie dolegajaca do piasty i odpukac mam spokoj z drganiami kierownicy (aczkolwiek moze jestem przerwrazliwiony ale na poczatku bylo lepiej) do teraz przejechalem mysle spokojnie 1500km
jednak gdyby problem powrocil to wiem jedno nie kupie samych nowych tarczy bo to *cenzura* da!!
jezeli potrafila mi sie piasta spierdzielic tzn ze cos jest nie halo to nie jest jakis tam dupny kawalem metalu a element trzymajacy kolo piasta nie powinna miec prawa sie skrzywic!!

zapoznawłszy sie z tematem zwiazanym wlasnie z bijacymi hamulcami i przejsciami jednego z naszych kolegów ktory wykazal sie wyjatkowa determinacja i parciem na eliminacje usterki dochodze do wniosku ze (tak jak on) jak problem nie ustaje tzn ze trzeba zmieniac cale zwrotnice

dlatego pomyslalem o ATR jako o aucie o zacieciu sportowym z wiekszymi tarczami, jednak skoro ma on 5 szpilek to jestem znowu w kropce gdyz wymiana felg to juz za duzy wydatek... domyslam sie ze wymiana cylinderkow tez jest obowiazkowa bo w ATR sa wieksze??

w takiej sytuacji raczej bede myslal aby poszukac zwrotnic od accorda takiego jak moj tylko mlodszego (gdzies chyba wyczytalem ze te produkowane po 1999 nie maja juz takiej dolegliwosci - moj jest z grudnia '99)
wiem ze Wolek ma takie zwrtonica jezeli nie opyli ich do czasu az moje hamulce znowu sie spierdziela to bede musial sie do niego usmiechnac

[ Dodano: 2012-01-25, 13:37 ]
tarjei86, mozna wiedziec czmu postanowiles zmienic zawieszenia na to od ATR??
  • 0

#5 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:12, 25.01.2012

2.3 tez ma pieć szpilek a co do srednicy tarcz to nie wiem ile tam jest i jak to pasuje do 1.8 czy 2.0
  • 0

#6 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 15:23, 25.01.2012

tarjei86, mozna wiedziec czmu postanowiles zmienic zawieszenia na to od ATR??


Nie chce mi się powielać tego, co jest w moim temacie ;-) wejdź i poczytaj sobie....
  • 0

#7 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:33, 25.01.2012

daj link...
  • 0

#8 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 15:46, 25.01.2012

tomahawk5000, wysiłek nie boli....

http://www.accordklu...?t=2127&start=0
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq