Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Regulacja zaworów


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

#1 remek

remek
  • Forumowicz
  • 810 postów
  • Skąd:LZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE Executive
  • KM:Ponoć 147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:04, 12.01.2012

chcialem wyregulowac zawory bo zalecaja co 45tys ale mechanik posluchal i powiedzial ze nic nie klepie i nie ma potrzeby ich regulacji,
nie przejechalem jeszcze tych 45tys, mam cos ok 40 ale w ksiazce zalecaja co 45 lub co 3 lata,
pytanie dlaczego zalecaja ze wzgledu na czas ? przeciez to nie rozrzad ze parcieje guma badz olej ze traci swoje wlasciwosci ?
  • 0

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:42, 12.01.2012

zmien mechanika ;)

Mi tez nic nie pukalo a 6 zaworow poprawiałem ;)

Dlaczego??Bo pracuja na wysokich obratach i poporstu zuzywaja sie.A accord nie ma hydraulicznej regulacji luzu zaworowego tak jak np opel.
  • 0

#3 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 14:07, 12.01.2012

Nie klepie bo luzy się kasują wraz z eksploatacją auta i zawory się "podpierają". Więc jest cisza a gniazda zaworowe i same zawory dostają w tyłek bo się nie domykają i nie mają odpowiedniego chłodzenia. Dlatego to, że "nie klepie" nie jest żadnym przyczynkiem, żeby nie zajrzeć do klawiatury i chociaż nie sprawdzić.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#4 remek

remek
  • Forumowicz
  • 810 postów
  • Skąd:LZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE Executive
  • KM:Ponoć 147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:54, 12.01.2012

to moze jest ktos kumaty z forum z lubelskiego kto sprawdzilby i ewentualnie wyregulowal zawory ?
co do ceny sie dogadamy
  • 0

#5 Gelski

Gelski
  • Forumowicz
  • 453 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:06, 12.01.2012

co do tych zaworów, gdybys kogos znalazł własnie z Lubelskiego to tez bym sie pisał, nie zaszkodzi to sprawdzic czy pod maska wszystko gra jak nalezy, bo sama praca silnika nie zawsze wszystko Ci powie.
  • 0
Bądź jak ptak, który, gdy siada na gałęzi zbyt kruchej, czuje, jak spada, lecz śpiewa dalej, bo wie, że ma skrzydła

#6 rulez

rulez
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:220
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:27, 12.01.2012

Ja jestem z lubelskiego i sprawdzenie u regulacja zaworów to pikuś (przynajmniej w F20B6), ale biorąc pod uwagę że jesteś z zamościa to masz do mnie ponad 100 km.
Ale przecież setki innych osób w tym mechaników może Ci to sprawdzić, co najwyżej możesz dać mu prawidłowe wartości 0,24-0,28m-dolot 0,28-0,32m-wydech. Naprawdę w tym nie ma nic trudnego a na pewno nie dla mechanika, nawet jak nie jest jakiś bardzo doświadczony.
  • 0

#7 remek

remek
  • Forumowicz
  • 810 postów
  • Skąd:LZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE Executive
  • KM:Ponoć 147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:19, 12.01.2012

pytalem juz u dwoch z czego jeden powiedzial to co wyzej, natomiast drugi mowil ze sie nie podejmie, znowu w innym warsztacie robia ponoc jakies walki, ogolnie znalezc dobrego fachowca jest ciezko, jeden robi laske ze w ogole zajrzy do auta, drugi sie nie zna, a prowadzi warsztat samochodowy itp.
w aso na pewno nie zrobia nic wiecej jak mechanik ktory sie zna i na pewno wezmie polowe mniej, a wiadomo ze w dzisiejszych czasach trzeba sie liczyc z kosztami, zreszta pan w aso powiedzial, ze czy trzeba bedzie wyregulowac czy nie to i tak pewnie bede musial zaplacic bo oni musza sciagnac pokrywe, sprawdzic i wtedy juz jest koszt :lol:

rulez, no szkoda ze tak daleko bo w sumie koszty za benze, dla Ciebie cos to wyjdzie mi tyle co w aso wiec faktycznie mija sie to z celem ale dziekuje za odzew
  • 0

#8 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 22:17, 12.01.2012

przeciez masz manuala, po to masz komuś dać zarobić i jeszcze ci spier...

http://www.accordklu...?t=3345&start=0

banalne serio
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#9 remek

remek
  • Forumowicz
  • 810 postów
  • Skąd:LZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE Executive
  • KM:Ponoć 147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:55, 12.01.2012

po to masz komuś dać zarobić i jeszcze ci spier...


po to zebym ja czegos nie spier.... :-)
  • 0

#10 soul87

soul87
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Lublin/Łęczna
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:35, 13.01.2012

jest przy tym mały problem, przed regulacja musisz poczekac 6-7 godzin zanim silnik calkowicie ostygnie :P
  • 0

#11 remek

remek
  • Forumowicz
  • 810 postów
  • Skąd:LZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE Executive
  • KM:Ponoć 147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:46, 13.01.2012

spoko spoko, oczywiscie przerabialem manuala z regulacji juz daaaawno ale jakos boje sie tego podjac :-)

Seth, czyli jak ustawie np. kolo rozrzadu na pozycji up zeby wyregulowac zawory numer 2 to reguluje wtedy zawor wlotowy i wylotowy od razu bo nie wiem czy dobrze zrozumialem, pozniej po przekreceniu kolejne itd. ?
  • 0

#12 soul87

soul87
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Lublin/Łęczna
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:55, 13.01.2012

jak kolo jest UP to regulujesz zawory na 1 cylindrze , dolotowe i wydechowe . po przekreceniu kolka rozrzadu o 90 stopni regulujesz na 3 cydlinrze , potem kolejne 90 stopni i 4 cylinder , kolejne 90 stopni i 2 cylinder.
  • 0

#13 remek

remek
  • Forumowicz
  • 810 postów
  • Skąd:LZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE Executive
  • KM:Ponoć 147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:16, 13.01.2012

byc moze sie tego podejme ale cos czuje ze nie podolam ze zdjeciem oslony rozrzadu bo trzeba bagnet wykrecac i cos tam jeszcze, a nie ma do tego zdjec co i jak :-)
  • 0

#14 black.jack

black.jack
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:20T
  • Wersja:Inna
  • KM:280
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:11, 13.01.2012

jest przy tym mały problem, przed regulacja musisz poczekac 6-7 godzin zanim silnik calkowicie ostygnie :P

w lato ok ale teraz to 3-4 godz wystarczy
  • 0

#15 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 10:27, 13.01.2012

byc moze sie tego podejme ale cos czuje ze nie podolam ze zdjeciem oslony rozrzadu bo trzeba bagnet wykrecac i cos tam jeszcze, a nie ma do tego zdjec co i jak


widze nie zadałeś sobie nawet trudu aby przeczytać manual do końca, gdzie napisałęm, że nie ma takiej potrzeby ;-)

musisz poczekac 6-7 godzin zanim silnik calkowicie ostygnie :P


no bez przesady- szczególnie przy temp. na zewnątrz obecnie
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq