Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

podczas hamowania i powyżej 110km bije kierwonica


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 eblancik

eblancik
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:Swarzędz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:29, 04.01.2012

Witam,

Mam problem w moim acordzie. Podczas hamowania bije kierownica, bije również podczas jazdy pow. 110 km. Koła zostały wyważone, felgi wyprostowane, wymienione zostały tuleje, tarcze zeszlifowane, klocki nowe, i mechanik który się tym zajmował nie ma już pomysłów co może jeszcze być powodem tego bicia. Zawieszenie niby zostało sprawdzone i jest ok. Czy ktoś może mi podsunąć jakiś pomysł, co może być powodem bicia kierownicy??
  • 0

#2 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1,477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:49, 04.01.2012

"podsumowujac jak jest problem z drganiami to zawsze szukacjie na dlugiej polosi tej z podpora." to jest cytat blackfly on mial problemy z draganiami wiec z moze to byc kolejny trop dla twoje mechanika, ale wiecej info to sam blackfly napisze ;-)
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#3 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1,811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:51, 04.01.2012

Piasty jeszcze sprawdź.
  • 0

#4 valdi

valdi
  • Forumowicz
  • 357 postów
  • Skąd:Kościerzyna
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG 9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:01, 04.01.2012

Spróbuj jeszcze przekręcić o 180 stopni tarczę w stosunku do piasty
  • 0

Wszystkich Tu Obecnych POZDRAWIAM  :-)


#5 eblancik

eblancik
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:Swarzędz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:08, 04.01.2012

Tarcze i piasty zostały sprawdzone pod względem bicia;/
  • 0

#6 valdi

valdi
  • Forumowicz
  • 357 postów
  • Skąd:Kościerzyna
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG 9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:57, 04.01.2012

To sprawdzaj półosie i przeguby
  • 0

Wszystkich Tu Obecnych POZDRAWIAM  :-)


#7 daro2004

daro2004
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:koplany
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:38, 05.01.2012

Zrobiłem geometrię koszt 60 dyszek i jak ręką odjął. :mrgreen:
  • 0

#8 eblancik

eblancik
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:Swarzędz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:30, 13.01.2012

Kolego, jak mam sprawdzić przeguby? Nie widać żadnych wycieków, i nie ma żadnych stuków.
  • 0

#9 omazi

omazi
  • Forumowicz
  • 125 postów
  • Skąd:Warszawa czasami Zamość
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executiwe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:08, 14.01.2012

kolego moze jak miales ostre hamowanie i opona nie jest rowna to tez będzie Ci bilo ja tam miałem jak kiedyś jezdizlem carisma :)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq