XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Sonda Lamba - dynamika silnika
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:28, 06.04.2009
Zastanawiam sie nad takim problemem czy sonda moze miec wplyw na dynamike i elastycznosc silnika szczegolnie na niskich obrotach.
W moim przypadku nie mam checka a na komputerze nie wychodzilo, ze mam zepsuta sonde a dynamika i elastycznosc nie jest zbyt dobra.
Wymenialem juz wszystko: swiece, palec, kopulke, kable, czyscilem przepustnice i egr.
Moze warto wyciagnac sonde i popatrzec czy jest okopcona ?
Czy jest jakis manul jak to zrobic ?
Dziekuje z gory za odpowiedzi
#2
Napisano 11:51, 06.04.2009
Masz wersję 1.8 136KM, ona do 2 tysi jest raczej dupowozem, powyżej trochę się
budzi i jest żwawszym dupowozem.
Jakie masz przyspieszenie do 100km/h?
Filtr powietrza zmieniłeś?
Czy ta dynamika i elastyczność się pogorszyły czy masz tak od początku?
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#3
Napisano 12:06, 06.04.2009
Od 2,5tys obr to sie zaczyna zbierać ładnie i potem pieknie rwie od 4,2tys obr.
Co wogóle rozumiesz przez brak dynamiki? Zmierz sobie czas do 100km/h.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:07, 06.04.2009
Co rozumiesz przez "Niskie obroty"?
Masz wersję 1.8 136KM, ona do 2 tysi jest raczej dupowozem, powyżej trochę się
budzi i jest żwawszym dupowozem.
Jakie masz przyspieszenie do 100km/h?
Filtr powietrza zmieniłeś?
Czy ta dynamika i elastyczność się pogorszyły czy masz tak od początku?
Niskie obroty to do 2,5 tys,
Filtr byl wymieniany na nowy.
Dynamika to raczej od poczatku ale jak go kupowalem to poprzedni wlascicel cos mowil o sondzie poniewaz szarpalo auto. Jak wymienilem swiece i kable co przestalo szarpac.
#5
Napisano 12:09, 06.04.2009
Niskie obroty to do 2,5 tys,
do 2,5tys obr to nie mówi sie o dynamice żadnej, co ty myslisz że to TDI i ciągnie od 1tys obrotów?
Dynamika to raczej od poczatku ale jak go kupowalem to poprzedni wlascicel cos mowil o sondzie poniewaz szarpalo auto. Jak wymienilem swiece i kable co przestalo szarpac.
Czyli po co masz wymieniać sonde lambda? Dużo ci pali?
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:24, 06.04.2009
Jak nie schodze ponizej 2,5 tys co jest oki ale jak zejdzie to koszmar. Tak jakby sie dusil.
Ciekawy tez jest obiaw przy zimym silniku, jakby mial wieksza dynamike.
Sprawdze dzisiaj przyspieszenie do 100 i napisze.
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:45, 06.04.2009
Zawory były regulowane?
były
tak jak pisałem w zasadzie wszystko ale dlaczego tak piszę o tej sondzie.
Tak jak pisałem kupiłem auto od gościa i auto szarpało. On twierdził, ze to sonda i że mu checka wcześniej wyrzuciło.
Ja co pierwsze zrobiłem to kopułka, świece, kable i fitry i szarpania nie było i do tego podłaczenie komputera - wszystko bez bledów i sonda również.
Zastanawiam się jednak, czy jak on tak jeżdził z tym szarpaniem to czy nie spowodowało to jakiś nalotów na sondzie.
#9
Napisano 13:28, 06.04.2009
Spala w zasadzie równo 10 l więc ani duzo ani malo.
Jak nie schodze ponizej 2,5 tys co jest oki ale jak zejdzie to koszmar. Tak jakby sie dusil.
Ciekawy tez jest obiaw przy zimym silniku, jakby mial wieksza dynamike.
Sprawdze dzisiaj przyspieszenie do 100 i napisze.
Spalanie masz w normie.
Co znaczy "dusił"? Jak jedziesz np na 2ce 4000rpm i puszczasz gaz to po zejściu na
2400rpm szarpie, skacze, dławi, dusi?
Może poprostu potrzebujesz wprawy w jezdzeniu silnikiem, ktory ma wysoki
moment na wyższych obrotach.
Czekamy na wynik ze 100.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:35, 06.04.2009
Czy to wolno ?
Jutro jeszcze zrobie bo dzisiaj bylo duzo samochodow.
#11
Napisano 23:43, 06.04.2009
Plus jakiś błąd pomiaru, plus zmęczenie silnika spowodowane przez te sprawy:
Dławienie silnika
oraz
Wysoka temperatura silnika
Myślę że jak silnik byłby zdławiony to miałbyś z 14-16s, a tak to jest przyzwoicie.
Jakie masz opony?
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:04, 07.04.2009
wysokiej temperatury silnika nie mam. Jest cały czas stabilna na odpowiednim poziomie.
Co jeszcze może być powodem dławienia ?
#13
Napisano 08:26, 07.04.2009
Może być katalizator zapchany.
I nie odpowiedziałeś na pytanie:
Co znaczy "dusił"? Jak jedziesz np na 2ce 4000rpm i puszczasz gaz to po zejściu na
2400rpm szarpie, skacze, dławi, dusi?
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:02, 07.04.2009
A czy objaw tego dławienia jest w jakiś sposób widoczny na obrotosciomierzu?
Może być katalizator zapchany.
I nie odpowiedziałeś na pytanie:Co znaczy "dusił"? Jak jedziesz np na 2ce 4000rpm i puszczasz gaz to po zejściu na
2400rpm szarpie, skacze, dławi, dusi?
Nie szarpania typowego nie mam. Jeżeli chodzi o zejscie ponizej 2400rpm to musze jeszcze sprawdzic a raczej to duzy spadek mocy
#15
Napisano 10:07, 07.04.2009
to wyobrazić że auto się dusi skoro w miarę normalnie przyspiesza.
Nagraj filmik z obrotościomierzem jak przyspieszasz do 100 i bedzie wiadomo,
porówna się z innymi.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?