XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
sedan & hatchback zawieszenie !!!
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:54, 01.04.2009
#2
Napisano 17:47, 03.08.2010
Tak jak widać posiadam accorda w wersji hatchback i jedyna rzecz, która mi się nie podoba to za wysoko ma tył... chce go jakoś obniżyć by podwozie było mniej więcej równo stało, a nie tył był zadarty w góre coś jak sedan. i moje pytanie co mam dokładnie wymienić by tył samochodu zrównał sie z przodem Czy jak np. założył bym sprężyny od sedana to poszedł by trochę w dół? czy od type R musiał bym? doradźcie mi bo nie widzi mi się taka skakanka
#3
Napisano 19:20, 03.08.2010
A co do pytania kolegi POTEK, pomyśl nad sportowymi springami. W dziale "Aukcje allegro...." Tomala podawał ostatnio link do aukcji z sportowymi sprężynami Hondy - piękna sprawa. Ew. możesz kupić inną firmę - dzięki temu auto będzie niższe i sztywniejsze. Warto jednak zainwestować wtedy w sportowe amortyzatory...choć wiele osób jeździ na stockowych amorkach...ja nie polecam
#4
Napisano 19:07, 04.08.2010
#5
Napisano 20:04, 04.08.2010
Niestety to wszystko wiąże się z kosztami...więc na Twoim miejscu spróbowałbym najpierw pojechać do jakiegoś dobrego, sprawdzonego warsztatu i sprawdzić zawieszenie...czy wszystko jest dobrze poskładane. Robiłeś coś z zawieszeniem kiedyś ? A może już kupiłeś samochód w takim stanie ? Warto to sprawdzić zanim zaczniesz jakieś inwestycje...może się okazać, że kupno nowych części nie będzie konieczne
#6
Napisano 21:42, 04.08.2010
#7
Napisano 23:29, 04.08.2010
#8
Napisano 11:05, 06.08.2010
a ile wyniosła Ciebie wymiana zawiasa od ATRa ? I co dokładnie trzeba wymienić jeszcze oprócz amortyzatorów, sprężyn i drążków stabilizatora ? Wahacze zostają ?
Jak cos posiadam używane spręzyny z ATR'a. Spokojnie na seryjnych amorach bedziesz mogl latać. Są nieco ubite więc stawiam ze to jakies -15mm do serii
120zł z przesyłką (jak cos to PW)
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
#9
Napisano 11:23, 06.08.2010