Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Montaż urządzenia pozycjonującego xenony w ATR


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 łuki88

łuki88
  • Forumowicz
  • 606 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:F23
  • Wersja:ES
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 10:27, 01.12.2011

Witam.
Jeśli ktoś byłby tak miły i podesłał mi fotkę jak to ustrojstwo jest zamontowane to byłbym wdzięczny.
Wiem że ten jakby przegub idzie na wachacz a reszta?
Pozdrawiam.
  • 0

#2 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 10:37, 01.12.2011

ale reszta, tzn co? Pod konsolą masz jednostkę sterującą, reszta to praktycznie same kabelki.
  • 0

#3 łuki88

łuki88
  • Forumowicz
  • 606 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:F23
  • Wersja:ES
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 16:41, 01.12.2011

Reszta czyli cała elektronika z kostką :-P Temat już ogarnięty ale teraz kolejne pytanie... W urządzeniu jest wtyczka męska 3 pinowa i taka sama (3 pinowa męską) wychodzi z auta czyli tzn. że potrzeba mi jeszcze jakiejś przejściówki? Dodam jeszcze że od tej wtyczki która wychodzi z auta do urządzenia jest kawałek drogi ok. 30cm czyli potrzeba jeszcze jakiegoś przedłużenia. Mógłbym to bez problemu ogarnąć domowym sposobem żebym tylko wiedział który kabelek do którego pinu w urządzeniu ma iść czyli jakiś mały schemat.
  • 0

#4 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 17:26, 01.12.2011

z tego co pamiętam - jak rozbierałem ATR'a - to tam właśnie był jeszcze jeden segment z wtyczkami - od samochodu do samego elementu na wahaczu. Czyli czegoś Ci brakuje ;-) co do tego które przewody od czego - zapuść sobie ESM'a
  • 0

#5 łuki88

łuki88
  • Forumowicz
  • 606 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:F23
  • Wersja:ES
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 21:31, 01.12.2011

Aha czyli prawidłową diagnozę postawiłem :-P Bo kolega wołek już chciał mnie bić przez tel. :-) Ok popatrzę w ESMa i spróbuje ogarnąć temat.
Dzięki za pomoc i utwierdzenie w przekonaniu :-D

[ Dodano: 2011-12-02, 18:24 ]
Znów potrzebuję Waszej pomocy ;P
Otóż znalazłem w ESM kolory kabelków we wtyczcę wychodzącej z auta i ich oznaczenia ale teraz jak dojść do tego który kabelek pod który pin w urządzeniu pozycjonującym? Są tam jakieś oznaczenia numeryczne na obudowie? Przy aucie będe dopiero jutro więc na dzień dzisiejszy nawet nie mam możliwości podglądnięcia a chciałbym zdązyć ogarnąć ten temat jutro od popołudnia do wieczora (mam na to ze 4-5 godz. :roll: )
Z góry dzięki.

[ Dodano: 2011-12-04, 23:28 ]
Temat ogarnięty. Zamówiłem ori kabelek :-P

[ Dodano: 2012-01-11, 17:19 ]
Witam ponownie.
Zamontowałem wsio i nie działa... Z wtyczki wychodzącej z auta jest prąd na każdym pinie, na skrajnych znikomy poniżej 1V a na środkowym coś w granicach 5-6V nie wiem czy tak powinno być, może ktoś mierzył u siebie to prosiłbym o podanie tych wartości bo nie wiem gdzie szukać przyczyny... Pozycjometr nie daje żadnego znaku życia, nie wiem jak go sprawdzić.
Ustawiłem sobie wysokość reflektorów na silniczkach ale chciałbym żeby było również pozycjonowanie w końcu po to kupiłem pozycjomenr :-P
Licze na Waszą pomoc ;-)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq