Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

problem ze sprzegłem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Klik

Klik
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:Puszczykowo
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:42, 23.11.2011

Witam!pojawil sie problem ze sprzeglem- na zimnym silniku mam problemy z wrzucaniem biegow- wchodza ale ciezko. Sprzeglo zaczelo chwytac bardzo pozno a wlasciwie na zimnym przy probie wrzucenia jedynki auto zachowuje sie jak na polsprzegle, jedzie delikatnie do przodu. jak auto pojezdzi troche problem znika, wszystko dziala bez problemu. Plyn jest, pod pedalem ani pompie nie poci sie. Ogolnie mam wrazenie jak by cos w nim zamarzalo?problem pojawil sie przy okazji ostatnich niskich temperatur.wiecie co to moze byc?silnik to F20B3.
  • 0

#2 zibi

zibi
  • Forumowicz
  • 164 postów
  • Skąd:Lublin / IRL
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:147
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:47, 23.11.2011

Może być coś nie tak z olejem w skrzyni
  • 0

:B Pozdrowionka :B
-----------------------------------------------------------------


Niech będzie błogosławiony człowiek , który
nie mając nic do powiedzenia powstrzymuje się
od ubrania tego faktu w słowa


#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:11, 24.11.2011

Przyczyną może być również wysprzęglik, mianowicie łapie lewe powietrze i nie trzyma ciśnienia. Sprawdź czy pedał sprzęgła rośnie po kilkukrotnym wciśnięciu,
  • 0

#4 Marek L

Marek L
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Zamosc
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:49, 25.11.2011

a moim zdaniem moze to byc pompka od wysprzeglika tak mysle poniewaz z miesiac temu sam przerabialem ten problem :-/
wymienilem pompke i po problemie :mrgreen:
i gdyby to sie faktycznie okazalo ze wina pompki to radze kupic pompke lukasa a nie jakis tani zamiennik ;-)
  • 0

#5 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:03, 26.11.2011

Klik - wymień olej, bo to najłatwiej zrobić i porównać działanie przed i po. Poza tym nie napisałeś, czy nie przeoczyłeś terminu wymiany. Objawy na pierwszy rzut oka wskazują na niewłaściwy olej w skrzyni - może ktoś tam wlał zwykły olej przekładniowy?
  • 0
AK

#6 Klik

Klik
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:Puszczykowo
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:38, 02.12.2011

okazało się, że sprzeglo bylo zapowietrzone. Teraz juz wszystko wrocilo do normy :)
  • 0

#7 dawid392

dawid392
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2,2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:35, 08.12.2011

hehe a jednak najprostsze rozwiązanie okazało się najlepsze :D

[ Dodano: 2011-12-08, 19:44 ]
hehe a jednak najprostsze rozwiązanie okazało się najlepsze :D mi każdy mechanik mówił że musze wymienić sprzęgło bo zaczynało się ślizgać po kilkukrotnym jego naciśnięciu ;] z tym że nie pasowało to do mojej diagnozy ponieważ po każdym upuszczeniu płynu wszystko wracało do normy więc tarcze tarcze muszą być ok? coś nie pozwalało żeby ten płyn się cofną i zanim wpadłem co to jest przepuściłem przez układ 1.5litra dota więc zapowietrzone nie mogło być ;] a na to co hani dolegało wpadłem przypadkiem bo nie myślałem że sprzęgło hydrauliczne może mieć regulacje a jednak :D okazało się że gdy wymieniali mi pompe sprzęgła założyli ją byle jak nie wyregulowali długości popychacza tłoczka w pompie i tak kręcąc popychaczem w lewo sprzęgło bierze niżej a w prawo wyżej no i okazało się że było za bardzo przekręcone w prawo :D
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq