XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
demontaż maglownicy w VII
#1
Napisano 11:01, 07.11.2011
Dużo przy tym pracy i co trzeba odkręcić?
Demontowałem w audi a3 bo też mi ciekła - nie wiem czy robić to w accordzie czy dać do majstra jakiegoś.
#2
Napisano 11:19, 07.11.2011
#3
Napisano 11:28, 07.11.2011
#4
Napisano 11:39, 07.11.2011
sanek nie musisz opuszczac zeby wyjac ale jest wtedy duzo latwiej.
#5
Napisano 11:42, 07.11.2011
#6
Napisano 11:47, 07.11.2011
#7
Napisano 11:54, 07.11.2011
ta tutaj z linku wydaje się mieć wiedzę:
http://allegro.pl/sh...acf77d00be2ff62
blackfly też zalewałes czerwonym płynem jak piszą magicy od regeneracji czy dałeś orginalny?
#8
Napisano 12:02, 07.11.2011
ja zalewalem ori plynem
#9
Napisano 17:00, 07.11.2011
#10
Napisano 17:52, 07.11.2011
#11
Napisano 19:32, 07.11.2011
wpierw diagnoza padła na maglownice:
ale po zdjęciu osłony silnika i dokładnych oględzinach widać że olej wycieka ze skrzyni przez tą półoś czy jak to się nazywa?
zacieka na kręcącą się gumową osłonę i rozbryzguje wszędzie dookoła w tym na osłonkę maglonicy.
skoro cieknie z tego miejsca to postanowilem sprawdzić poziom oleju w skrzyni. Odkreciłem korek kontrolny i nic z tamtąd nie pociekło.
Moje pytanie czy drogo i jak się naprawia ten wyciek? czy trzeba skrzynie wyjmować czy wystarczy wyjąć półoś i wymienić jakiś oring?
#12
Napisano 20:15, 07.11.2011
ps mi z magla tez cieklo a jakos ze zbiorniczka nie ubywalo tak ze bylem to wstanie zaobserowac - dolalem plynu i jezdzilem z dobre dwa miesiace a plynu nadal w ogole nie ubylo mimo ze magiel bym mokry wiec to cieknie powoli
#13
Napisano 20:54, 07.11.2011
http://sklep.interca...711141415111513
nie wiem jak w accordzie ale w jakims golfie wyciąga się półoś ze skrzyni i śrubokrętem podważa tzw uszczelniacz i wyciąga się dziadygę co by po chwili delikutaśnie wcisnąć nowy a nastepnie wcisnąć półoś i wlać olej do skrzyni bo wyleci cały.
Nie wiem zabardzo o jakim pierścieniu piszesz blackfly. Mogłbys jakiś link wrzucić co by mi go unawidocznic?
czy mówisz może o takim:
#14
Napisano 23:51, 07.11.2011
nie wiem czy jest jakis uszczelniacz... jak cos to poczekaj do jutra ewentualnie srody to Ci powiem czy jest tam jakis uszczelniacz czy nie (choc ja mam 2.0 i nie wiem czy jest tak samo jak w klekocie). bede wymienial przegub zew to zobacze jak wygladaja te uszczelnienia.
#15
Napisano 09:07, 08.11.2011
dokladnie mowie o tym co zaznaczyles na rysunku.
nie wiem czy jest jakis uszczelniacz... jak cos to poczekaj do jutra ewentualnie srody to Ci powiem czy jest tam jakis uszczelniacz czy nie (choc ja mam 2.0 i nie wiem czy jest tak samo jak w klekocie). bede wymienial przegub zew to zobacze jak wygladaja te uszczelnienia.
spoko nie pali mi się. Osobiście nie rozbierałem nigdy przegubu ale wydaje mi się że musi być tam pierścień uszczelniacz bo inaczej by olej wyleciał. A ten pierścień co zaznaczyłem na rysunku to osobna rzecz juz bo on jest głownie do tego żeby półośka siedziała na swoim miejscu. U mnie jest jeszcze jedno ciekawe bądź nieciekawe zjawisko: jak ruszam autem albo wjeżdżam na krawężnik własnie tym kołem to słychać pojedyńcze puknięcie - może rzeczywiście ten pierscień zabezpieczający się już wyrobił i półośka sobie lata co z kolei powoduje wycieki oleju.
Ps. Wie ktoś może ile oleju do skrzyni wchodzi i jaki zalać do 6 biegowej?
W instrukcji piszą coś około 6L (strasznie dużo)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych