Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Roznice w zawieszeniu Tourer vs. Sedan


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#1 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1,477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 00:09, 01.11.2011

Witam. mam pytanko czy sa roznice miedzy kombi a sedanem. pytam bo szukam gwintu i myslalem o BC ale podobno nie robia do kombi :cry:
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#2 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 00:14, 01.11.2011

Brodziu, z przodu nie ma natomiast z tylu jest. w sedanie sprezyne masz na amortyzatorze natomiast w kombi osobno jest amortyzator i sprezyna. dodatkowo amortyzator w tourerze jest chyba krotszy ale nie wiem. w kazdym razie tyl jest inny i chocbys nie wiem jak kombinowal to nie podejdzie;)

KW robi do tourera - Haward ma i jest bardzo ok:)
  • 0

#3 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1,477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:27, 01.11.2011

No tak HR podobno tez robi tylko ze BC albo Tein sa za ok £600 a nie ponad £1000 :-(
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#4 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:02, 01.11.2011

Brodziu, przeciez KW V1 jest nawet tanszy niz tein, no chyba ze mowisz o basicu no to sorry ale nie ma nic w tej cenie, zreszta basic tez juz nie jest produkowany bo zastapi go cos innego.
  • 0

#5 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1,477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:57, 01.11.2011

blackfly niewiem jak w Polsce ale UK Tein SS jest tanszy niz KW i HR dlatego chcialem pojsc ta droga ale wychodzi na to ze zostaje mi HR albo KW oba zestawy ponad 900 funtow :/
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#6 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:54, 01.11.2011

u nas cena kw v1 i ss sa prawie identyczne. za to ss ma regulacje twardosci a v1 nie ma.
  • 0

#7 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1,477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:34, 01.11.2011

dlatego chcialem SS ehhh ze tez nie mogli takiego samego zawiasu zrobic jak w sedanie :P
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#8 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:35, 01.11.2011

Brodziu, a co chcesz osiagnac? Tadzio tez chcial caly zawias ale przekonalem go do samych sprezyn i jest bardzo zadowolony. moze to nie jakies super rozwiazanie ale dla niego wystarcza.
  • 0

#9 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1,477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:02, 01.11.2011

nie chce samych sprezyn bo nie chodzi mi tylko o wyglad ale tez o trakcje dlatego do sprezyn musialbym dokupic amorki a w UK za 4 bilstein b6 wyjdzie mnie ok 500 plus 170 za eibach'y i juz jest 670 a za tyle znalazlem BC i Tein no ale zapomnijmy bo nie ma do tourera. chcialbym moc regulowac wysokosc i twardosc zeby sie nie okazalo za wloze zestaw a cos mi albo bedzie za wysoko/nisko albo za miekko/twardo. tak ze gwint by pasowal :D
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#10 HAWARD

HAWARD
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 23:11, 01.11.2011

u nas cena kw v1 i ss sa prawie identyczne. za to ss ma regulacje twardosci a v1 nie ma.


KW V1 w wersji do Tourera ma regulację twardości ale tylko na tył.
  • 0
Karawan by HAWARD www.antenybielsko.pl

#11 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:18, 01.11.2011

Ty musisz miec jakies inne te tylne amortyzatory albo jakas inna seria/wersja. ogolnie V1 to tylko wysokosc.

Brodziu, gwint tez nie jest taki kolorowy:) owszem twardosc mozesz sobie regulowac dowoli ale z ta wysokoscia to juz nie jest tak ciekawie. niby sie da ale no wlasnie jest jedno ale:) w gore nie idzie to tak lekko i mimo ze u mnie pisze ze mozna wrocic do serii to watpie zeby ktos mial tyle pary w lapach zeby sobie tym tak o krecic w gore;) mi tam sily nie brakuje ale do serii raczej bym nie dokrecil :mrgreen: natomiast u Hawarda sa helpery wiec kreci sie latwiej ale jak on wykreci na sama gore to i tak bedzie mial spora glebe.

same sprezyny + zdrowe amortyzatory to nie tylko wyglad. trakcja tez sie nieco poprawia, jakby nie bylo obnizasz srodek ciezkosci o 3cm a to naprawe sporo. moze kompletny zawias to nie jest ale zle rozwiazanie tez na pewno nie.

ps b6 to nie do zglebowanego auta - tutaj trzeba b8. a ogladales koni sport albo tokico czy cos takiego, nie pamietam dokladnie tej nazwy ale firma dobra i maja ciekawe produkty.
  • 0

#12 HAWARD

HAWARD
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 23:44, 01.11.2011

u Hawarda sa helpery wiec kreci sie latwiej ale jak on wykreci na sama gore to i tak bedzie mial spora glebe.

No i tu się okaże w tym tygodniu jak bedzie z tym kręceniem i maksymalną wysokością :hmm:
  • 0
Karawan by HAWARD www.antenybielsko.pl

#13 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:50, 01.11.2011

HAWARD, slabo bo pamietam jak kreciles za pierwszym razem, gwint sie konczyl a auto wcale w gore nie szlo :mrgreen: ale to dobrze :lol:
  • 0

#14 HAWARD

HAWARD
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 00:03, 02.11.2011

:roll: Wiem że z yłu tak było że gwint sie skończył. Ale z przodu było OK, jest jeszcze z 5 cm gwintu. Bedzie dobrze :lol:
  • 0
Karawan by HAWARD www.antenybielsko.pl

#15 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 00:07, 02.11.2011

na glebie jest dobrze :mrgreen:
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq