XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Roznice w zawieszeniu Tourer vs. Sedan
#1
Napisano 00:09, 01.11.2011
Tuned by Cinsoft
#2
Napisano 00:14, 01.11.2011
KW robi do tourera - Haward ma i jest bardzo ok:)
#3
Napisano 13:27, 01.11.2011
Tuned by Cinsoft
#4
Napisano 15:02, 01.11.2011
#5
Napisano 19:57, 01.11.2011
Tuned by Cinsoft
#6
Napisano 20:54, 01.11.2011
#7
Napisano 22:34, 01.11.2011
Tuned by Cinsoft
#8
Napisano 22:35, 01.11.2011
#9
Napisano 23:02, 01.11.2011
Tuned by Cinsoft
#10
Napisano 23:11, 01.11.2011
u nas cena kw v1 i ss sa prawie identyczne. za to ss ma regulacje twardosci a v1 nie ma.
KW V1 w wersji do Tourera ma regulację twardości ale tylko na tył.
#11
Napisano 23:18, 01.11.2011
Brodziu, gwint tez nie jest taki kolorowy:) owszem twardosc mozesz sobie regulowac dowoli ale z ta wysokoscia to juz nie jest tak ciekawie. niby sie da ale no wlasnie jest jedno ale:) w gore nie idzie to tak lekko i mimo ze u mnie pisze ze mozna wrocic do serii to watpie zeby ktos mial tyle pary w lapach zeby sobie tym tak o krecic w gore;) mi tam sily nie brakuje ale do serii raczej bym nie dokrecil natomiast u Hawarda sa helpery wiec kreci sie latwiej ale jak on wykreci na sama gore to i tak bedzie mial spora glebe.
same sprezyny + zdrowe amortyzatory to nie tylko wyglad. trakcja tez sie nieco poprawia, jakby nie bylo obnizasz srodek ciezkosci o 3cm a to naprawe sporo. moze kompletny zawias to nie jest ale zle rozwiazanie tez na pewno nie.
ps b6 to nie do zglebowanego auta - tutaj trzeba b8. a ogladales koni sport albo tokico czy cos takiego, nie pamietam dokladnie tej nazwy ale firma dobra i maja ciekawe produkty.
#12
Napisano 23:44, 01.11.2011
No i tu się okaże w tym tygodniu jak bedzie z tym kręceniem i maksymalną wysokościąu Hawarda sa helpery wiec kreci sie latwiej ale jak on wykreci na sama gore to i tak bedzie mial spora glebe.
#13
Napisano 23:50, 01.11.2011
#14
Napisano 00:03, 02.11.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych