Skocz do zawartości


RODO w HAKP

5 Bieg: 4000 rpm- jaka to predkosc Accord VII 2.0i


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:18, 28.10.2011

Tak jak w temacie, jaka predkosc osiagaja wasze accordy przy takich obrotach na piatym biegu?
  • 0

#2 matman

matman
  • Forumowicz
  • 308 postów
  • Skąd:Mazury
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:53, 29.10.2011

Tak jak w temacie, jaka predkosc osiagaja wasze accordy przy takich obrotach na piatym biegu?


Taką samą jak u ciebie.

Ludzie z całym szacunkiem ale co to za pytania.
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:21, 29.10.2011

hahaha. Dobre. Ale i tak slabo...

chodzi mi o to ze np sa jakies zakresy obrotow dla tego silnika przy danych predkosciach.

oczywiscie nie pod gore ani nie jadac z gorki... a po autostradzie w normalnych warunkach i bez zaladunku

Czyli jesli np cos jest zje**ne silnik bedzie sie pocil i nie osiagnie tych np 140km/h przy 4k rpm

Dlatego nie rozumiem czym sie tak bulwersujesz ? Czujesz sie nad, czy pytanie bylo za trudne ?
  • 0

#4 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 19:26, 29.10.2011

według instrukcji
skrzynia 5 biegowa
benzyna
1 - 54
2 - 100
3 - 147
4 - 183
5 - ponad na godzinę
ON
1 - 40
2 - 77
3 - 125
4 - 177
5 - ponad na godzinę

skrzynia 6 biegowa
1 - 52
2 - 99
3 - 137
4 - 181
5 - 225
6 - zmiana geometrii skrzydeł
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:40, 29.10.2011

według instrukcji
skrzynia 5 biegowa
benzyna
1 - 54
2 - 100
3 - 147
4 - 183
5 - ponad na godzinę


Wielkie dzieki za szybka odp. Ale raczej dla mojej hani to Mission Impossible. No chyba ze w Japoni leja teraz to mocniejsze radioaktywne paliwo :D

1, 2 Do zrobienia ale ten czwarty bieg... 4-183 kmh no nie wiem.
  • 0

#6 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 19:42, 29.10.2011

co jest niemożliwe ...
jedziesz do odcinki i wszystko jest możliwe
  • 0

#7 Skywalker

Skywalker
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:47, 30.10.2011

5 - ponad na godzinę


o co cho :shock: ?
  • 0

#8 eMeM

eMeM
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • Skąd:Stargard
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Prestige
  • KM:177
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:XE20
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:37, 30.10.2011

oczywiscie nie pod gore ani nie jadac z gorki... a po autostradzie w normalnych warunkach i bez zaladunku


myślisz że to czy jedziesz pod górke czy jedziesz na prostej ma jakiekolwiek znaczenie dla przełożeń skrzyni ? :lol:

przy 70km/h jest 2000 obr/min więc odpowiednio przy 140km/h jest 4000 a przy 210km/h jest 6000 obr/min, bez znacznie czy w mieście czy na trasie czy z górki czy pod górkę

to są obroty dla wersji sport która ma trochę krótsze przełożenia niż comfort (krótsze przełożenia = mniejsze straty w napędzie = wyższa moc na kołach ale i trochę wyższe spalanie)
  • 0

Był : Accord VII Sport + 19" -40/60mm

Obecnie : Lexus IS 220d + 18" -30/30mm


#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:47, 31.10.2011

Ok. Ale zalozmy ze np sprzeglo jest "trafione" i slizga? ~Czy wtedy na przyklad obroty beda takie same ?
  • 0

#10 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 22:12, 31.10.2011

jeśli ślizga sprzęgło to obroty idą w górę a prędkość stoi więc możesz mieć 50 km/h i 4000obr/min :))
  • 0

#11 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:03, 31.10.2011

to są obroty dla wersji sport która ma trochę krótsze przełożenia niż comfort (krótsze przełożenia = mniejsze straty w napędzie = wyższa moc na kołach ale i trochę wyższe spalanie)


Jesteś pewny z tymi przełożeniami?
  • 0

#12 eMeM

eMeM
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • Skąd:Stargard
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Prestige
  • KM:177
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:XE20
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:51, 31.10.2011

Jesteś pewny z tymi przełożeniami?

o tym, że sport ma krótsze przełożenia to chyba z 5 różnych źródeł się naczytałem, z rok temu jak jeszcze trochę się tym interesowałem to w najprostszym gear ratio calculator wychodziło że comfort powinien mieć na V przy 2k rpm 73-74km/h - sens moim zdaniem w tym żaden, bo jakiej skrzyni by tam nie wsadzili to 155KM w aucie o wadze 1,5 tony jeździć nie będzie
  • 0

Był : Accord VII Sport + 19" -40/60mm

Obecnie : Lexus IS 220d + 18" -30/30mm


#13 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 00:10, 01.11.2011

z tego co mi wiadomo to skrzynie sa wszedzie te same. no i jakie 1.5 tony moj wazy jakos 1330
  • 0

#14 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:24, 01.11.2011

No właśnie ja też jestem przekonany, że przełożenia są takie same.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq