Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Drgania po wymianie rozrządu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:29, 28.10.2011

Witam,

Dzisiaj został wymieniony rozrząd w moim accordzie i pierwsze wrażenie jakie odniosłem to:
- inny dźwięk pracy silnika (niższy, buczący)
- drgania (tak jakby wibrator jakiś włączyć :-) ) na pedale gazu, na kierownicy i drążku zmiany biegów
Objawy te, mają tylko miejsce podczas wkręcania silnika na obroty.

Może nie jest to aż takie uciążliwe, jednak czy muszę się tym martwić, że coś jest nie tak?
Pozdrawiam! :-)
  • 0

#2 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:52, 28.10.2011

Może za bardzo napięli pasek rozrządu, podjedź do nich i niech to sprawdzą ...
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#3 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:39, 28.10.2011

jeśli to nie będzie to co Pejot pisze, to będzie to źle poskładany rozrząd, a dokładnie to nieprawidłowo ustawiony tylny wałek balansowy (lub ewentualnie przedni, ale przedni to chyba trudniej jest źle ustawić)
  • 0
AK

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:57, 28.10.2011

Czy w takim przypadku muszę jechać jak najszybciej (tzn. nawet jutro) czy mogę z czystym sumieniem jeździć jeszcze autkiem z tydzień zanim wybiorę się do warsztatu? :(
  • 0

#5 drago

drago
  • Forumowicz
  • 316 postów
  • Skąd:Peterborough
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:24, 29.10.2011

jesli to rozrzad to powinienes jak najszybciej to poprawic chyba ze chcesz ryzykowac swoim silnikiem
  • 0

#6 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 23:02, 29.10.2011

Sprawdź na kole zębatym paska rozrządu czy znaki stawiane mazakiem albo korektorem. Jak tak to trafiłeś na druciarzy. Są znaki fabryczne i spokojnie na nie można ustawić rozrząd. Poza tym był już wyjaśniane. Tuleje na wałkach balansowych się wyrabiają i po napięciu nowego paska mogą być wibracje i/lub hałas.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:33, 30.10.2011

Te wibracje są na tyle uciążliwe, że po przejechaniu 15 km i wyjściu z samochodu czuję niebańską ulgę... :) :) :)
W czwartek jadę odstawić auto, żeby sprawdzili co i jak. Jak dobrze podejrzewam, wiąże się to z ponownym rozebraniem połowy samochodu i nie zrobią mi tego od przysłowiowej "ręki" ? :(
  • 0

#8 marios

marios
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Pomorze
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:104
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:04, 30.10.2011

:k walneli się mechanicy i źle poskładali rozrząd i nie ustawili tylnego balanserea na 200 % . Ale jeśli pytasz czy możesz jeździć w tak zmontowanym rozrządzie to odpowiada że tak :-P tylko czy warto . Pozdrawiam
  • 0

#9 remek

remek
  • Forumowicz
  • 810 postów
  • Skąd:LZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE Executive
  • KM:Ponoć 147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 05:13, 31.10.2011

zeby poluzowac walki balansowe trzeba wszystko rozbierac jak przy wymianie rozrzadu czy mozna to zrobic jakos od gory ?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq