Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wieksze zaciski do VII.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:08, 25.10.2011

Witam. Chcialbym zalozyc dwutloczkowe zaciski do swojego acco wiem za pasuja z type R bez zadnych problemow ale czy ktos moze potwierdzic czy pasuja z Legend bo i takie opinie slyszalem. Dzieki z gory.
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#2 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:37, 25.10.2011

Brodziu, z mojej wiedzy pasuja.
  • 0

#3 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:57, 25.10.2011

Poczekam jeszcze co inni powiedza. Nie umie znalezc R ale jest Legend na zlomiku wiec chetnie bym wyszarpal z niej te zaciski. Ogladalem je dzisaij ale ze auto stoi na kolach to przez otwory w felgach za duzo sie nie zobaczy.
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#4 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:30, 25.10.2011

Brodziu, a numer czesci w ATR i legend jest inny? moze to rozwiarze sprawe...
  • 0

#5 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:48, 25.10.2011

nie wiem jak numer czesci ale to co znalzlem w sieci o zaciskach z legend to to ze pasuja, ale w legend zaciski sa mocowane od tylu tarczy a nie jak w acco z przodu wiec trzeba by bylo je zmienic stronami L na P i na odwrot po to zeby odpowietrzniki byly w normalnej pozycji czyli u gory ale po zmianie stron problem polega na tym ze zacisk z legend me dwa rozmiary tloczkow (38 i 42 mm) (niewiem jak z acco type R) i wtedy wiekszy zacisk jest na dole co powoduje ze mniejszy bedzie jako tloczek glowny i klocki beda sie nie rownomiernie zuzywaly. jest jeszcze jedna sprawa czy tlok w pompie hamulcowej bedzie w stanie dostarczyc do zaciskow wystaczajacej ilosci plynu? hmmm no coz to sa hamulce wiec nie bede kombinowal z Legend i poszukam type R i zrobie tak jak wszyscy robia:) dzieki za zainteresowanie ;-)
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#6 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:00, 25.10.2011

jak wiekszy tloczek to i wieksza sila scisku tylko czy nie bedize pedal za nisko wchodzil? jednak mysle ze nie powinno byc problemu skoro u Stoska 4 tloczki na zacisk daja rade.

co do pompy to mysle ze da rade gorzej bedzie jesli chodzi o servo...
  • 0

#7 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:39, 25.10.2011

no wlasnie co do schodzenia pedalu mialem na mysli pompe bo zeby wycisnac tloczki to chyba ten pedal bedzie musial zejsc nizej :roll: ale Legend i tak sobie odpuszcze poszukam R :-D
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#8 bartoszwrc

bartoszwrc
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:RRS/Lincolnshire
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive+
  • KM:174
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:48, 25.10.2011

hmmm no coz to sa hamulce wiec nie bede kombinowal z Legend i poszukam type R i zrobie tak jak wszyscy robia:)

Nie wszyscy, nie wszyscy. Ja tu na forum tylko dwie osoby kojarze :mrgreen:
PS. Przepraszam jesli kogos pominalem :B
Brodziu, tak jak Ci pisalem, zakladaj od typka a nie pozalujesz!
Zadzwon tu
http://www.ebay.co.u...=item336cfa5c9f
  • 0

:shock:...jak dla mnie fura No.1 na UK

To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/

www.typeaccord.co.uk


#9 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:57, 25.10.2011

jeszcze mam takie pytanko. jak wyglada sprawa z dedykowanymi zaciskami brembo do CL7/9? wtedy pompa i servo wyrabia?
  • 0

#10 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:02, 25.10.2011

hmmm no coz to sa hamulce wiec nie bede kombinowal z Legend i poszukam type R i zrobie tak jak wszyscy robia:)

Nie wszyscy, nie wszyscy. Ja tu na forum tylko dwie osoby kojarze :mrgreen:

Ehh bartoszwrc o jednej dziurze to i kot by zdechł :lol:
btw. dzieki za namiary :)
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#11 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:51, 09.04.2012

a ma ktos pomysl na tylne zaciski? z tego co patrze jak narazie jeszcze bez przymiarki to z s2k powinien pasowac na tyl bez rzezby, jedyne co mnie martwi to mocowanie linki od recznego - w s2k zaciski sa z przodu kola a u nas w acco z tylu wiec linka musialby byc zawinieta pod katem 180st... o ile w ogole jej wystarczy.

drugi pomys to tarcza z nowego accorda - z tego co widze z specyfikacji ma dokladnie te same parametry tylko ze jest znacznie wieksza bo 280 albo 312 jak dobrze pamietam, natomiast zacisk na bank nie podejdzie bo tam sa bebny do recznego :k. pytanie czy daloby sie jarzmo przelozyc do zacisku z 7gen.

a moze ktos ma jeszcze inny pomysl na tylne hemulce?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq