Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Demontaż przedniego zderzaka 6gen - kilka pytań


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 remek

remek
  • Forumowicz
  • 810 postów
  • Skąd:LZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE Executive
  • KM:Ponoć 147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:27, 15.10.2011

Tak wiem, ze jest taki temat i nawet go znalazlem, ale nie o to mi chodzi :-)

Chcialem zapytac jak:
1. zlikwidowac nierowna szczeline miedzy blotnikiem, a zderzakiem (zaznaczylem na zdjeciu o co chodzi) ? jest ona z obu stron, tzn przy koncu zderzak idzie w dol i nie jest rowno z blotnikiem, na pewno nie bylo nic bite ani odkrecane wczesniej,
wystarczy dokrecic czy jednak trzeba demontowac i cos podoginac, srubki siedza twardo i nie da sie ich juz bardziej dokrecic

2. jakie jest prawdopodobienstwo polamania spinek bo nie posiadam dodatkowych wiec nie wiem czy bez tego jest sens sie za to zabierac ?

3. czy zrobie to na "parkingu" bez dodatkowych podnosnikow, kanalow itd. bo chcialem naprawic przy okazji prawy spryskiwacz, ale posiadam halogeny i nie wiem czy to nie bedzie wiekszym problemem przy demontazu ?

tutaj zdjecie o ktora szczeline mi chodzi, akurat zapozyczone i na tym jest ok, ale u mnie odstaje:


Dołączona grafika
  • 0

#2 xxxmariusxxx

xxxmariusxxx
  • Forumowicz
  • 558 postów
  • Skąd:Otwock
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:03, 15.10.2011

U mnie tez odstaje i jezdze dalej ;-) po zimie zderzak pojdzie do malowania wiec wtedy postaram sie go porawic, mysle ze bez zdjecia nie poprawisz, chociaz nie mam doswiadczenia bo nie zdejmowalem zderzaka w VI gen.
  • 0

#3 remek

remek
  • Forumowicz
  • 810 postów
  • Skąd:LZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE Executive
  • KM:Ponoć 147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:56, 15.10.2011

stalo sie to czego sie obawialem, srubki byly tak skorodowane, ze podczas okdrecania urwaly sie w polowie i zostaly w tych nakretkach :/
jako, ze nie mam takich srubek i zaslepek to dalem spokoj, bede w Polsce to odwiedze ASO niech sie tym zajma bo nie wiadomo co z reszta srubek, a nie bede jezdzil bez zderzaka, od razu wymienia mi spryskiwacz, 150zl z wymiana ponoc,

btw
jednak do tej operacji najlepszy bylby podnosnik,

zdjecie srubek, z ta po lewej to w ogole nie wiem co sie stalo: :shock:

Dołączona grafika
  • 0

#4 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:18, 15.10.2011

Takie śrubki kupisz w sklepie z spinkami i te "blaszki" co zakłada sie na zderzak, nie pamiętam ceny ale za komplet(blaszka + śrubka) zapłacisz ok 5PLN. Mi tez ukręciły się i byłem zmuszony kupić.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq