XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problemowa praca el. szyb ... uczenie AUTO.
#1
Napisano 06:21, 08.10.2011
Chodzi o to że szyba kierowcy NIE opuszcza się jak należy ani na AUTO ani normalnie. W momencie wciśnięcia przycisku opuszczania szyb "pozycja jeden" szyba zjeżdża około 5 cm i zatrzymuje się mimo trzymania przycisku. Jeśli chcę opuścić szybę do końca muszę kilkakrotnie wcisnąć przycisk. To samo do góry. Funkcja AUTO nie działa w ogóle. Prawdopodobnie trzeba szyby tego "nauczyć" ale jak skoro sposoby opisane na forum nie działają ?
Ma ktoś sprawdzony sposób ?
#2
Napisano 07:16, 08.10.2011
2. pociągnąć przełącznik szyby kierowcy i trzymać go przynajniej 1 s. po zamknięciu szyby
3. sprawdzić czy działa
w ten sposób ustawiałeś?
Pozdrawiam,
#3
Napisano 08:19, 08.10.2011
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#4
Napisano 08:54, 08.10.2011
1. nacisnąć przełącznik szyby kierowcy i opuścić ją całkowicie
2. pociągnąć przełącznik szyby kierowcy i trzymać go przynajniej 1 s. po zamknięciu szyby
3. sprawdzić czy działa
w ten sposób ustawiałeś?
Ale jak chyba nie zauważyłeś ja mam taki problem że nie mogę opuścić szyby w dół bo w momencie trzymania przycisku w dół czy w górę szyba zjeżdża tylko 5-10 cm i się zatrzymuje. Jak chce zjechać nią całkiem w dół muszę kilkakrotnie nacisnąć przycisk więc nie mam możliwości zjechania szybą za jednym razem bez zatrzymania szyby bo ona i tak sama się zatrzyma w czasie zjeżdżania.
#5
Napisano 11:54, 08.10.2011
1. nacisnąć przełącznik szyby kierowcy i opuścić ją całkowicie
2. pociągnąć przełącznik szyby kierowcy i trzymać go przynajniej 1 s. po zamknięciu szyby
3. sprawdzić czy działa
w ten sposób ustawiałeś?
Ale jak chyba nie zauważyłeś ja mam taki problem że nie mogę opuścić szyby w dół bo w momencie trzymania przycisku w dół czy w górę szyba zjeżdża tylko 5-10 cm i się zatrzymuje. Jak chce zjechać nią całkiem w dół muszę kilkakrotnie nacisnąć przycisk więc nie mam możliwości zjechania szybą za jednym razem bez zatrzymania szyby bo ona i tak sama się zatrzyma w czasie zjeżdżania.
a to sorry rano byłem półprzytomny jeszcze......
Pozdrawiam,
#6
Napisano 15:21, 08.10.2011
#7
Napisano 18:01, 08.10.2011
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#8
Napisano 09:28, 09.10.2011
dobierz się do mechanizmu bo coś z linkami jest nie tak i zobacz gdzie się zacina. albo linka albo kółko na lince stanęło. Rozebrać nasmarować i jak będzie działać prawidłowo, nauczyć szybę AUTO.No to co ? .... ktoś ogarnia temat czy nie bardzo ?
#9
Napisano 17:14, 09.10.2011
dobierz się do mechanizmu bo coś z linkami jest nie tak i zobacz gdzie się zacina. albo linka albo kółko na lince stanęło. Rozebrać nasmarować i jak będzie działać prawidłowo, nauczyć szybę AUTO.No to co ? .... ktoś ogarnia temat czy nie bardzo ?
Czemu miałoby się zacinać skoro wcześniej się nie zacinało ?
BTW
Mechanizm pracuje tylko że na raty więc nie wiem czy coś się zacina.
#10
Napisano 08:47, 11.10.2011
Najprawdopodobniej coś Ci się przycina w samym mechanizmie - być może źle dokręcili silniczek, ew. poluzowała się jakaś śruba. Słychać jakieś "trzaski" od środka? Kiedy ja miałem objawy jak u Ciebie - kończył żywot właśnie mechanizm, a dokładniej - górne kółeczko, na którym zawijała się linka - wyrabiało się, i linka przeskakiwała, aż w końcu pękła. W poprzednim mechanizmie było to samo, z tym, że udało się wymienić zanim puściła linka.
Ale żeby nie przedłużać - rozbierz boczek drzwi i obserwuj co się dzieje z szybą, gdy jeździsz nią z góry na dół itp. Będziesz widział, gdzie i co się przycina. Bardzo prosta analiza.
A co do samej nauki AUTO - musisz mieć w pełni sprawne wszystko, bo inaczej AUTO wykrywa każde przeciążenie i się "rozłącza". A nauka przebiega w taki sposób, że raz wciskasz auto w dół i trzymasz aż szyba zjedzie na dół + ok 1-2sek. Potem wciskasz do góry, aż szyba się zasunie + 1-2 sek i voila - nauczone.
#11
Napisano 10:45, 11.10.2011
Duszek, a problem był przed czy po przekładce?
Najprawdopodobniej coś Ci się przycina w samym mechanizmie - być może źle dokręcili silniczek, ew. poluzowała się jakaś śruba. Słychać jakieś "trzaski" od środka?
A co do samej nauki AUTO - musisz mieć w pełni sprawne wszystko, bo inaczej AUTO wykrywa każde przeciążenie i się "rozłącza". A nauka przebiega w taki sposób, że raz wciskasz auto w dół i trzymasz aż szyba zjedzie na dół + ok 1-2sek. Potem wciskasz do góry, aż szyba się zasunie + 1-2 sek i voila - nauczone.
Problem pojawił się po przekładce.
Nie sądzę aby się coś przycinało. Chodzi o to że jak mi się zatrzymuje to tak wygląda jakbym to ja ją zatrzymał z tym że to ona sama się zatrzymuje. Tak jakby ktoś nacisnął STOP więc trzasków żadnych nie ma.
Co do samej nauki rozumiem sprawę tylko po prostu nie mogę zjechać szybą w dół bo się zatrzymuje po 5-10 cm i żeby nią zjechać muszę kilkakrotnie wcisnąć guzik.
No ale nic spróbuje rozebrać boczek.
#12
Napisano 11:45, 11.10.2011
#13
Napisano 13:05, 11.10.2011
ja jestem tylko bardzo ciekawy czy nie zastaniesz zonka po ściągnięciu boczka....tzn czy nie zostawili tam np. mechanizmu z angola....przerabiałem i ten temat, gdy walczyłem pierwszy raz z moim mechanizmem uszkodzonym. Udało mi się właśnie tak polutować wszystko, że anglik jakby częściowo działał, ale właśnie się przycinał i nie chciał działać płynnie. Nie rozwiązałem problemu....
Hmmm ... tam właśnie chyba jest mechanizm z angola. Raczej tego nie zmieniali. Musiałbym zapytać.
#14
Napisano 13:32, 11.10.2011
#15
Napisano 17:19, 11.10.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych