Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Sprzegło


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 slaweczek80

slaweczek80
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:Czechowice-Dziedzice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:19, 29.09.2011

Ostatnio z wizyty u kolegi byłem zmuszony oddać kierownice mojej hani kuzynowi gdyż byłem lekko osłabiony :piwko2: i kuzyn zwrócił mi uwagę na jedna rzecz tzn.,ze pedał od sprzęgła chwyta mi dopiero pod sam koniec.Ja się do tego już chyba przyzwyczaiłem wiec nie zwracałem na to uwagi ale miał racje.Pierwsza reakcja to pokopałem po necie ile może kosztować kpl.no i jak wyszło ze trzeba dać ok.1,5 tysiąca wiec pozostało forum poszukałem trochę no i wykopałem jeszcze 2 rozwiązania tzn.pod pedałem jest nakrętka do regulacji wysokości tylko mi się wydaje ze to tylko takie oszukanie gdyż tylko się zwiększa skok padału,no i jeszcze odpowietrzenie tylko jak się do tego zabrać?I czy płyn sprzęgłowy jest razem z hamulcowym?Co myślicie muszę zrobić z tym do porządku bo przymierzam się do wirusa a wiadomo sprzęgło to podstawa.
  • 0

#2 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:14, 29.09.2011

Nakretka raczej odpada a jezeli sprzegło sie nie slizga to pozostaje tylko jezdzic :-D
  • 0

#3 V12

V12
  • Forumowicz
  • 583 postów
  • Skąd:Essen
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:12, 29.09.2011

Jezeli sprzeglo sie nie slizga/smrodzi/autem nie szarpie to nie ma potrzeby wymiany tylko dlatego, bo wysoko lapie. Co miales na mysli pytajac, czy plyn sprzeglowy i hamulcowy sa razem? Tzn., ze jak wcisniesz sprzeglo, to ono zabierze plyn hamulcom i nie zahamujesz? :mrgreen: Sa dwa oddzielne zbiorniczki na plyn sprzeglowy i hamulcowy, czytnij instrukcje.

Z ta nakretka jest tak, ze teoretycznie podobno mozna tym sposobem wyregulowac skok sprzegla, ale chyba jeszcze nikt sie na to nie odwazyl na tym forum - jak zle wyregulujesz, to wtedy sprzeglo moze sie slizgac/nie wysprzeglac do konca.
  • 0

#4 Kondzio

Kondzio
  • Forumowicz
  • 514 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:26, 29.09.2011

nic sie nie lam i jezdzij dalej. Ja jestem swierzo po wymianie sprzegla ( rowniez OEM )i dwumasy (bo sie jakos pokruszyla :k ) i teraz mi sprzeglo lapie wyzej niz przedtem (przedtem na samym dole teraz gdzies w polowie moze troszke nizej) wiec to chyba kwestia regulacji
  • 0

#5 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 11:02, 30.09.2011

A mówiłem, że będziesz musiał wymienić komplet sprzęgła z dwumasem ;-)

Apropos regulacji pedału to można nią zmniejszyć skok pedału jeżeli występuje jeszcze luz a ten musi być chociaż minimalny ...
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#6 Kondzio

Kondzio
  • Forumowicz
  • 514 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:31, 30.09.2011

no niestety dwumasa zaczela sie kruszyc i opiłki rozwalily sprzeglo :k ale nastepnym razem czesci biore od ciebie bo mechanik mial zalatwic taniej a wyszlo drozej niewiele ale zawsze cos :evil:
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq