Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Nowe auto i problem!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:37, 28.09.2011

Witam, kilka dni temu kupiłem Accorda CB3 92r 2.0 + LPG.Auto od samego początku sprawiało problemy a mianowicie nie ma wolnych obrotów i po prostu gdy odpuszczę pedał auto auto chodzi nie stabilnie na wolnych obrotach po czym gaśnie, podczas jazdy jest to bardzo nie przyjemne gaśnie na każdych krzyżówkach na gazie jaki i na benzynie. Pierwsze co to wymieniłem silniczek krokowy jednak to samo później dla pewności jeszcze jeden jednak dalej to samo. Następnie wymieniłem filtr powietrza i filterek gazu, kopułka w aparacie zapłonowym też został wymieniona, ustawiony zapłon i sprawdzone ciśnienie w cylindrach ( wszędzie 14) co eliminuję przestawienie się rozrządu,kolej padła na sprawdzenie podciśnień (wydaję się wszystko ok ale jeśli ktoś ma jakieś zdjęcie w swoim CB3 jak one wszystkie są podłączone to zawsze bym mógł sprawdzić czy aby napewno nikt gdzieś nie zamienił wężyka wcześniej), później wymieniłem ustrojstwo odpowiedzialne za wolne obroty umiejscowione na kolektorze ssącym obok silnika krokowego i dalej to samo,fakt ze auto stało się bardziej dynamiczne ale co z tego jeśli gaśnie. Dodam jeszcze że uszczelka pod przepustnicą, świece i przewody wysokiego napięcia też sprawdzone.
Może ma ktoś pomysł? A może dziś po pracy jednak sprawdzić ten rozrząd? Niby był zmieniony 30k km temu ale może przeskoczył? Podpowiadajcie bo ja już nie mam pomysłów ;[
Ps. Narazie zależy ma aby auto chodziło dobrze na samej benzynie, bo tak myślę że co mi z regulacji gazu jeśli silnik na benzynie niedomaga.
  • 0

#2 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 13:21, 28.09.2011

Z tego co ja wiem to za wolne obroty odpowiada silniczek krokowy, więc może sprawdź go.
Aha i wszystkie ustawienia rób na benzynie, a nie na gazie.
  • 0

#3 lukasz.crw

lukasz.crw
  • Forumowicz
  • 305 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:406
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:50, 28.09.2011

Nie jak w Hondzie, ale mój ojciec w Seacie też miał problem z jałowymi. Nasi wspaniali mechanicy (różne warsztaty) wskazywali na wszystko po kolei: silniczek krokowy, świece, przewody, rozrząd i inne duperele. Na końcu mój brat się wnerwił i sprawdził całą elektrykę :mrgreen: Okazało się, że przekaźnik odpowiedzialny za pracę silniczka krokowego był na totalnym wykończeniu- styki się zwierały i źle nadzorował jego prace. Koszt 20 zł, a na mechaników szkoda mówić ile zostało wydane :k
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:43, 29.09.2011

Być może jest co coś z elektroniką, wczoraj zauważyłem że gdy auto stoi na przekręconym kluczyku z wyłączonym silnikiem to w silniczku krokowym coś piszczy, gdy odłączę kostkę od niego pisk ustaje, więc spróbowałem to samo z drugim silniczkiem krokowym i to samo. Wiec może jest coś nie tak właśnie z jakimś przekaźnikiem lub czymś innym?Podpowiadać chłopaki bo czuję ze jestem blisko rozwiązania problemu ;]
  • 0

#5 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:11, 29.09.2011

No to tak jak napisałem ci wcześniej. Za wolne obroty na biegu jałowym odpowiada silniczek krokowy. Pewnie jest walnięty.
  • 0

#6 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:34, 29.09.2011

nie wiem czy w hondzie tez to jest ale w golfie jak koledze gaslo na 'luzie' to do wymiany byl czujnik polozenia przepustnicy, w srodku sie jakies wloski wysypaly i zle wskazywalo.
  • 0

#7 pitero123

pitero123
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:06, 29.09.2011

co do tego rozrządu, jak nie masz udokumentowanej wymiany to ja bym wymienil, na slowo bym nikomu nie ufal :-)
  • 0

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:50, 29.09.2011

Rozrząd w następnym tygodniu idzie do wymiany wolę nie ryzykować, co do czujnika położenia przepustnicy to wydaje mi się że jak by był uszkodzony to wywaliło by błąd, ale nie jestem pewny.Zastanawia mnie ze gdy go kupiłem to obroty falowały ewidentnie wskazując na silniczek krokowy, wiec go wymieniłem i obroty przestały skakać ale nadal gaśnie wiec dalej jest coś nie tak i myślę ze to nie jest wina silniczka krokowego. Po pracy postaram się załatwić drugą przepustnicę bo zauważyłem z kumplem że gdy motylek jest zamknięty to wraz widać prześwitujące światło na krawędziach co powoduje nieszczelność na zamkniętej przepustnicy i może tu jest problem.Ale jak by nie było to każda podpowiedź z waszej strony może pomóc wiec piszcie...

[ Dodano: 2011-09-30, 22:02 ]
Temat do zamkniecia :) zawory wydechowe byly zbyt ciasno wyregolowane.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq