Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

co jest do wymiany?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 lysymlk

lysymlk
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Działdowo
  • Silnik:F23
  • Wersja:type-v
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:26, 24.09.2011

Witam. podczas ruszania i przyspieszania a najbardziej przy skręcie w prawo czuć drgania i słychać głośny stukot, podniosłem dziś prawą stronę i gdy zakręciłem kołem to podczas obrotów skacze ono góra dół razem z zawieszeniem , półosią i całym silnikiem aż szarpie, co jest zepsute ???? przegub zewnętrzny już wymieniłem więc zostaje wewnętrzny albo łożysko podpory półosi albo coś jeszcze??
Proszę o pomoc.
  • 0

#2 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 19:25, 24.09.2011

Od kiedy się to zaczęło ? Czy to się nasilało czy z dnia na dzień co strzeliło ? Przy jakiej prędkości najbardziej to czuć ? Czy to jest coś takiego jakby ktoś młotem napier... od spodu? Jeżeli tak to łożysko podpory potrafi zrobić takie spustoszenie, ale do wymiany na pewno będzie przegub wewnętrzny i może sworzeń wahacza górnego. Sprawdź też poduchy silnika, może któraś się urwała.
  • 0

#3 lysymlk

lysymlk
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Działdowo
  • Silnik:F23
  • Wersja:type-v
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:40, 25.09.2011

To już trwa dłuższy czas i stopniowo się nasilało, poduchy są już sprawdzone i dwie wymienione a we wtorek wymieniam wahacze obydwa więc będę coś wiedział więcej. Jednak obawiam się że to będzie coś głębiej też.
  • 0

#4 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 13:35, 25.09.2011

Jak to trwa już dłuższy czas to obstawiam przegub wewnętrzny i łożysko podpory.
  • 0

#5 lysymlk

lysymlk
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Działdowo
  • Silnik:F23
  • Wersja:type-v
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:07, 02.10.2011

no to powrót do tematu. rozebrałem dziś tą półośkę i wyjąłem krzyżak z przegubu i wszystko wygląda na w porządku , zastanawia mnie tylko jedna rzecz , czy kielich przegubu zewnętrznego może mieć luz góra dół auta? bo ruch ze skrzyni i z powrotem to chyba normalnie?
  • 0

#6 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 19:02, 02.10.2011

Przegub wewnętrzny nawet nowy ma minimalny luz. Najszybciej zużywa się kielich , jest rozbity na wszystkie strony i im większy luz tym półoś ma większe odchylenia od osi co powoduje drgania , wibracje w przedziale 20-60km/h
Na twoim miejscu nawet nie zastanawiałbym się nad nowymi bo są dość tanie ok 200zł za szt do mojej Hani na dwa potrzebuję 2,5 tyś też niedługo czeka mnie wymiana.
Najlepiej sprawdzić przegub wewnętrzny trzymając jedną ręką za kielich a drugą za wałek i obracać na przemian raz do przodu raz do tyłu. Jak słychać stuki to już będzie do wymiany.
Po wymianie wahaczy dolnych jest lepiej ?
  • 0

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:43, 04.10.2011

Przerabialem temat przegubu wewnętrznego. Wymiana na nowy nic nie pomoze. Wieloklin wałka posredniego jest wystukany. Walka posredniego nie kupisz nowego, a mozna szukac uzywanych.

Objawy tego sa takie ze przy puszczaniu i dodawnaiu gazu slychac uderzenia jak by w dzwon jakis :P

[ Dodano: 2011-10-04, 12:47 ]
W poprzednim wcieleniu manual byl nawet:
http://www.accordklu...opic.php?t=3625
  • 0

#8 lysymlk

lysymlk
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Działdowo
  • Silnik:F23
  • Wersja:type-v
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:48, 07.10.2011

Przegub wewnętrzny jest okej , teraz zamówiłem półoś i czekam na nią, po montażu nowej napiszę co wyszło...
  • 0

#9 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 09:07, 08.10.2011

Przegub zewnętrzny też może być przyczyną.
  • 0

#10 lysymlk

lysymlk
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Działdowo
  • Silnik:F23
  • Wersja:type-v
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:52, 08.10.2011

Zewnętrzny wymieniłem na samym początku i tak wymieniam dalej aż do skutku

[ Dodano: 2011-10-29, 14:38 ]
półoś wymieniona i nadal są te dziwne podskoki zawieszenia przy obrocie kołem, ja już nie mam pojęcia co to???????

[ Dodano: 2011-12-20, 20:05 ]
temat do zamknięcia
  • 0

#11 flesi1

flesi1
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:gdynia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:36, 12.06.2012

kolego jak tam rozwiązałeś problem?
  • 0

#12 lysymlk

lysymlk
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Działdowo
  • Silnik:F23
  • Wersja:type-v
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:42, 12.06.2012

jeszcze nie rozwiązałem, czekam jeszcze trochę i będę zaglądał głębiej tzn. do skrzyni tam gdzie się wszystko zaczyna...
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq