Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Kąt pochylenia kola Accord pomocy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:23, 19.09.2011

Witam borykam sie z problemem krzywego koła. mianowicie gorna czesc tylnego lewego kola wchodzi do srodka a pozatym auto "stoi nizej " przy tym kole, wymienilem juz wahacze (poza jednym) amorki sprzezyny i zwrotnice i dalej to samomo, sama felga jest ok. auto nigdzie nie bylo uderzone jedynie co mozna bylo o kraweznik zachaczyc. czy ktos mial juz takie cos bo ja juz nie mam pomyslow. pozdrawiam
  • 0

#2 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 20:18, 19.09.2011

Oś tylna zalecane dla VII gen ale w VI gen jest chyba to samo, jeśli nie proszę mnie poprawić.

Zbieżność całkowita +00.30
Zbieżność połówkowa +00.15 L i P
Kąt pochylenia koła -01.00 L i P
  • 0

#3 Dymek00

Dymek00
  • Forumowicz
  • 384 postów
  • Skąd:Slask
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:23, 19.09.2011

Tylne koła rowniez mam lekko pochylone. :lol:
  • 0
Zapraszam do oglądania i komentowania.
Accord VI - Klik
Jeśli pomogłem to kliknij "pomógł" :)

#4 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:36, 19.09.2011

po obu stronach wymieniales sprezyny i amortyzatory? sa tej samej firmy i dobrze zalozone? z tej strony co nizej siedzi musi byc kolo bardziej pochylone bo taka konstrukcja zawiasu.
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 06:01, 20.09.2011

amorki i sprezyny sa nowe z przeznaczeniem do tego modelu (zadne tuningowane) po obu stronach dobrze sa zalozone, i wlasnie prawa strona jest elegancko kolo proste odpowiednia wysokosc a po lewej stronie jest pochylone i jest nizej o prawej ok 1cm. przez co scina mi wew czesc opony i halasuje nie wymienialem jednego wahacza mianowcie na gorze ktory idzie centralnie do zwrotnicy ( po jesdenj stronie tuleja metalowo-gumowa a po drugiej swozen), czy to moze miec jakis wplyw na to?
  • 0

#6 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:41, 20.09.2011

Pawel_Jagoda, to moze miec wplyw na PK ale na pewno nie na wysokosc samochodu.
  • 0

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:19, 20.09.2011

A jeszcze jedno czy elementy mocowania amorka i sprezyny mogo miec wplyw na wysokosc?
  • 0

#8 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:19, 20.09.2011

zalezy o jakich elementach mowisz? poduszki, wszedlkie gumy na talerzyku itp moga miec wplyw na wysokosc.
  • 0

#9 xxxmariusxxx

xxxmariusxxx
  • Forumowicz
  • 558 postów
  • Skąd:Otwock
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:41, 20.09.2011

przez co scina mi wew czesc opony i halasuje nie wymienialem jednego wahacza mianowcie na gorze ktory idzie centralnie do zwrotnicy ( po jesdenj stronie tuleja metalowo-gumowa a po drugiej swozen), czy to moze miec jakis wplyw na to?[/quote]

U mnie jest podobnie ( tez lewa strona tyl) tyle ze u Mnie jak bylem na zbieznosci to gosciu powiedzial ze wszystko jest okey, nie ma co poprawiac, opony mi nie tnie, wiec u mnie to chyba problem amorkow, lub wysiedzianych sprezyn, bo tak samo jak sie jedzie w 4 os to juz niezle siedzi dupcia, tyle ze w wiekszosci jezdze w 2 osoby, czasem jakas wycieczka a 4 os.
pzdr
  • 0

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 06:01, 21.09.2011

mocowanie amora mowie tu o wszystkich czesciach. zamowie i wymienie te czesci+ wahacz ktorego nie ruszalem i sie okaze czy pomoglo czy nie pozdrawiam

[ Dodano: 2011-09-23, 20:52 ]
Witam wszystkich. wymienilem dzisiaj wahacz o ktorym pisalem wczesniej (jedna strona swozen druga tuleja) bez mocowania amorka. Auto podnioslo sie w gore i kolo stoi prosto. tylko dziwi mnie to ze jak dzwonilem do trzech roznych sklepow i zamawialem wczesniej ten wahacz to byly one o ok 2-3 cm za dlugie i musialem je reklanowac (nieiwiem co jest grane). wczoraj zamowilem a dzisiaj odebralem wahacz ktory byl tez za dlugi ale mial regulacje "dlugosci wahacza " totez rozkrecilem go, skrocilem o ok 2cm ta "rurke i gwint". mimo tego zabiegu bez problemu mozna regulowac "dlugosc" a w efekcie kat pochylenia kola :). pozdrawiam wszystkich
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq