Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Bład abs


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 accord5

accord5
  • Forumowicz
  • 115 postów
  • Skąd:WAR.MAZ
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:11, 18.09.2011

Witam wszystkich,dawno się nic nie działo z moim autem,aż w końcu zapaliła ie kontrolka od ABS podczas jazdy.Sprawdziłem błąd i wymrugał mi 1-3 High pressure leak (possibly modulator).Teraz pytanie co to znaczy i gzdei tego szukać.Nie daje raczej samochodu do mechanika tylko staram się to co dam rade zrobić sam,chociaż jestem pewny co mam.Proszę o pomoc i jak najlepsze wytłumaczenie w czym problem.Dzieki
  • 0

#2 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 19:29, 18.09.2011

Typowym uszkodzeniem jest zabrudzenie sie czujnika ABS lub pierścienia ząbatego ABS na piascie koła. jeżli ABS zapala sie po przekręceniu kluczyka i gaśnie normalnie a zapala sie dopiero po ruszeniu to jest to na 100% wina któregos z czujników. To jednyne elementy układu diagnozowane dopiero podczas jazdy.
Jezeli pomimo tego że czujnik jest czysty ECU od ABS dalej wskazuje na uszkodzenie któregoś z nich to prawdopodobnie wykrywa w nim złą oporność (inną od właściwej , podanej w instrukcji obsługi). Nalezy oprór czujnika sprawdzic omomierzem na jego wtyczce
  • 0

#3 accord5

accord5
  • Forumowicz
  • 115 postów
  • Skąd:WAR.MAZ
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:58, 18.09.2011

Normalnie zapala się i gaśnie po odpaleniu i dopiero po ok przejechanym kilometrze się znów zapala i pali się cały czas.Ale jak można stwierdzić który to,i jak to wyczyścić w którym mniejwiecej miejscu się on znajduje.
  • 0

#4 ekonom

ekonom
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Głogów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:07, 18.09.2011

Zapala się najprawdopodobniej po przekroczeniu pewnej prędkości tak jak pisał Wilu a nie przejechaniu pewnego dystansu. Dopiero w czasie jazdy tak jak pisał Wilu testowane są czujniki ABS i to one najprawdopodobniej generują błąd.
A tu temat, który na 99% powinien Tobie pomóc http://www.honda.gda...ic,27552.0.html
  • 0
Jeśli koni dużo pod maską lepiej żeby za sterami nie siedział OSIOŁ.

#5 accord5

accord5
  • Forumowicz
  • 115 postów
  • Skąd:WAR.MAZ
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:14, 18.09.2011

No dokładnie coś takiego jak u mnie.Tylko ze mam tylko jeden błąd.A morze powiecie mi gdzie ten modulator mniejwiecej jest i jak to odpowietrzyć.Wtedy w weekend samochód do góry i jazda będę działał,tylko muszę wszytko dokładniej wiedzieć żeby mnie nic nie zaskoczyło w międzyczasie.
  • 0

#6 ekonom

ekonom
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Głogów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:24, 18.09.2011

Kurcze nie pamiętam dokładnie wszystkiego, ale na bank jest tam od choroby ogromne ciśnienie a odpowietrznik na kwadrat a nie sześciokąt chyba. Po drugie zaczął bym od wymiany płynu w układzie hamulcowym jeśli nie robiłeś tego dłużej niż rok lub od reseta kompa ABS- to ta mała skrzynka bezpieczników w komorze silnika.
  • 0
Jeśli koni dużo pod maską lepiej żeby za sterami nie siedział OSIOŁ.

#7 accord5

accord5
  • Forumowicz
  • 115 postów
  • Skąd:WAR.MAZ
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:35, 18.09.2011

A czy przy wymianie płyny trzeba też odpowietrzać to wszytko przy kołach po kolii.I jeszcze jedno jak zrobić reset tego abs,nie wystarczy zwykły reset ecu po przez wyciągniecie bezpiecznika ecu.
  • 0

#8 ekonom

ekonom
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Głogów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:46, 18.09.2011

Zwykły reset resetuje komputer ECM a nie komp ABS i nie wystarcza. ABS ma swoją osobną pamięć i to zupełnie niezależny układ od ECM. Jedynie odpięcie klem aku resetuje oba jednocześnie więc jak nie wiesz gdzie tak będzie najłatwiej dla Ciebie. Wystarczy kilka sekund. Wymiana płynu hamulcowego niesie przy okazji ze sobą także odpowietrzenie układu jeśli jest zrobiona prawidłowo więc kwestę odpowietrzenia absolutnie można pominąć.
  • 0
Jeśli koni dużo pod maską lepiej żeby za sterami nie siedział OSIOŁ.

#9 accord5

accord5
  • Forumowicz
  • 115 postów
  • Skąd:WAR.MAZ
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:59, 18.09.2011

No dobra,wymiana płynu polega na ty że odkręcam po kolei we wszystkich kołach ktoś dyma na pedał hamulca a ja dolewam do zbiorniczka aż czysty płyn zaczyna lecieć i po koleii tak??

[ Dodano: 2011-10-11, 18:36 ]
Płyn wymieniłem,czujniki przy kolach wyczyszczone,reset i nic.Zauważyłem ze kontrolka zapala się normalnie przy postoju.Rano jak odplam auto i czekam żeby troch się nagrzał,ABS się zapala po jakiś 5min bez ruszania samochodem.Za co się dalej brać.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq