Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

gorace koło tylne prawe ???


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#16 train

train
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:09, 04.10.2011

Jak masz możliwość to podnieś samochód i zakręć kołami, jak stawiają większy opór przy kręceniu to do sprawdzenia zaciski i tłoczki.
  • 0

#17 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 207 postów
  • Skąd:polska
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:05, 05.10.2011

Nic nie obciera. Po przejechaniu 3-4km bez hamowania tarcze sa chlodne.
Zaznaczam, ze gorace sa obie tylne. Obie przednie raczej cieple.
  • 0

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l


#18 Tiger1980

Tiger1980
  • Forumowicz
  • 162 postów
  • Skąd:Gorzów Wlkp.
  • Silnik:0,0
  • Wersja:brak
  • KM:00
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:00
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:03, 05.10.2011

rozbierz i wyczyść tylne klocki i zaciski i dobrze przesmaruj. Powinno pomóc.
  • 0

#19 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:31, 05.10.2011

Weź pod uwagę, że sporo osób częściej wymienia klocki tylne niż przednie, to by mogło wyjaśniać większe grzanie itp.
  • 0

#20 Rafał_87

Rafał_87
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Świętoszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:34, 05.10.2011

obstawiam tłoczki ;-). Dzisiaj właśnie wymieniłem klocki po właśnie przegrzaniu ich gdy tłoczek mi nie odbijał...
  • 0

#21 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 207 postów
  • Skąd:polska
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:26, 06.10.2011

Weź pod uwagę, że sporo osób częściej wymienia klocki tylne niż przednie, to by mogło wyjaśniać większe grzanie itp.

Czyli jednak normalne. A wydawalo mi sie, ze rozklad sily hamowania jest raczej podobny.
  • 0

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq