Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

problem z tylnym zawieszeniem,pomocy!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 gruby340

gruby340
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Dobczyce/Krakow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:50, 07.09.2011

Witam.Od dluzszego czasu borykam sie z problemem w tylnym zawieszeniu w accordzie CD7..mam zalozone kola 17" opony 205/45 ktore sa juz sciete od wewnątrz,cos strasznie sie tlucze nawet na malych dziurach,a nawet jak przejade przez głupią studzienke..na mokrym asfalcie to juz jest tragenia..wtedy tlucze sie nawetna prostej drodze,a jak przejeżdżam przez pasy ktore sa sliskie to rzuca dupa..bylem juz u kilku mechanikow bylem sprawdzic zawieszenie na diagnostyce i wykryli mi ze do wymiany jest tylko lacznik stabilizatora..wydaje mi sie ze on nie ma nic wspólnego z tym "zjawiskiem" co mi powiecie na ten temat??? bo oszaleje z tym.. :-x
  • 0

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:50, 07.09.2011

Moze Amortyzatory padły?? nie wiem jeszcze dokladnie jak jest w twoim accordzie ale miałem podobnie w Saabie. Padły mocowania górne amortyzatorów. zerknij czy masz coś takiego bo to *cenzura* nie wychodzi na szarpakach bo ma obciążenie w postaci auta. Wiem że to inne auta Saab - Honda ale miałem cos podobnego i wymiana 2 mocowan pomogła. A swoja droga musisz mieć mocna glebę jesli masz zużyte do wewnątrz opony.
  • 0

#3 darek2218

darek2218
  • Forumowicz
  • 86 postów
  • Skąd:TOS
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Ex
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:02, 08.09.2011

Mi jak się tłukło i na stacji mówili że wszystko ok bo amorki wymieniłem to okazało się że wina była łączników drążków na których przy sprawdzaniu nie bardzo były luzy, a po wymianie cisza po dziurach :mrgreen:
  • 0

#4 Mariusz439

Mariusz439
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • Skąd:potrójne miasto
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:06, 08.09.2011

gruby mam dokładnie to samo - na szarpakach nic, sepece mówia, że wszystko co może stukać jest OK, a tu dalej gary latają :)
Zaczęło się po wymianie sprężyn na obniżające.
Też stawiam na amory.
  • 0
:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

#5 gruby340

gruby340
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Dobczyce/Krakow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:24, 08.09.2011

Sprawdzalem amorki i jest 90% na przodzie i 70% na tyle wiec wydaje mi sie ze powinny jeszcze troche pojezdzic,gleby zadnej nie ma,czysta seria.Co pada w tych gornych mocowaniach amorkow? jeszcze dochodzi do tego to scinannie opon i to stukanie na mokrym nawet na prostej i rownej drodze.
  • 0

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:15, 10.09.2011

W górnum mocowaniu Amorków mam lożyska i gumowo metalowa konstrukcję gdzie robia sie luzy Ale to w Saabie 9-5 nie wiem jak w Accordzie. a skoro obnizyłeś auto to mozesz mieć 90% sprawnych amorków bo sa mocniej ściśnięte cieżarem auta. nie oznacza to ze są w 100% sprawne. spotkałem sie też z pęknieta spreżyną tyle że pekniecie było dość wysoko i nie było go widać bez wyjęcia sprężyny :) . Czasem trzeba wręcz rozebrać cale zawieszenie zeby dojść co jest nie tak. AAAAAA i ciekawostka z doświadczenia z Civicem V gen. jak wymienialem amorki to z tyłu zamontowali mi odwrotnie podkładki te które widać od środka bagażnika przy srubie od amorka i to mi dzwoniło strasznie. musialem w bagazniku jeździć zeby to wytropić :)))
  • 0

#7 maku109

maku109
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Legnica
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:19, 21.09.2011

[quote name="gruby340"]Sprawdzalem amorki i jest 90% na przodzie i 70% na tyle wiec wydaje mi sie ze powinny jeszcze troche pojezdzic,gleby zadnej nie ma,czysta seria.Co pada w tych gornych mocowaniach amorkow? jeszcze dochodzi do tego to scinannie opon i to stukanie na mokrym nawet na prostej i rownej drodze.[/quote

Pewnie nie masz za dobrej zbieżności z tyłu, ustawia się ją mimosrodami na ktoryms z wahaczy (nie pamietam) tylko ze w 90% przypadkow sruby ani drgną i się urywają (koszt w Aso za 2 sruby 113zl). A co do stukow to albo łączniki stabilizatora albo gorne mocowania amorków, skoro same amory mają tyle % wydajnosci.
  • 0

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:53, 22.09.2011

jeżeli masz zdiagnozowany łącznik do wymiany to poprostu go wymień. Nie pasuje do wszystkich objawów które wymieniłeś, ale może pomóc w dalszej diagnostyce. Samo stukanie, faktycznie może być spowodowane górnym mocowaniem amortyzatora, a wytarta opona wskazuje na złą zbieżność. Jeżeli pomiar geometrii wyszedł ok, możesz mieć wybitą którąś tuleje, cukierek, lub krzywy wahacz. Jednak diagnosta powinien był to zauważyć. Generalnie cudów nie ma, podjedź do specjalisty od Hond.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq