XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Accord 2004r. - nadsterowność
#1
Napisano 17:35, 07.09.2011
Dziś stałem się szczęśliwym posiadaczem Accorda. Rocznik 2004, 128 tyś km, 2.0 155km.
Kilka dni temu autko sprawdzone zostało w serwisie hondy ( przegląd przedzakupowy ). Wykryty został problem ze sworzniem wachacza prawego i lewym drązkiem kierownicy. Właściciel zobowiązał się do naprawy tego. Częśći zostały wymienione, ponieważ po drążku widać, że jest nowy. Na jezdzie próbnej wszystko było ok, jednak problem pojawił się w drodze do domy przy dużych koleinach na drodze. Auto wydaje się strasznie czułe, bardzo sterowne. Kierownica skręca na koleinach. Przy prędkości ok. 160km/h autko w moim odczuciu też jechało bardzo nadsterownie. Miałem uczucie jakby trochę pływało. Może to być spowodowane dużymi podmuchami wiatru, ale wolałbym się doradzić forumowiczów.
Dodam, że samochód jest na alusach i oponach 215/55/R16.
Proszę o odpowiedź co powinienem zrobić. Zastanawiam się też nad wyważeniem kół.
#2
Napisano 17:40, 07.09.2011
Mozesz sprawdzic geometrię - zbieznosc moze przy wymianie wspomnianych elementów cos zostało ruszone - czy na prostej drodze, równej bez kolein auto jedzie prosto ?
#3
Napisano 17:50, 07.09.2011
#4
Napisano 19:15, 07.09.2011
Reasumując jezeli na prostej drodze bez kolein jedzie prosto i hamuje bez dodatkowych efektów to wszystko jest w normie - kazdego na miejskich wykolejonych drogach nosi ...
Mysle że nie masz zbytnich powodów do zmartwień.
Na wszelki wypadek sprawdź czy opony sa w dobrym stanie - przede wszystkim czy sa jednakowe pod wzgledem parametrów - szerokosc bieznika, profilu, indeksu nosnosci i indeksu prędkosci - to wszystko ma wpływ na sztywnosc opon.
No, i jak wspomniałem poprzednio dobrze by było sprawdzic geometrię oczywiscie przy załozeniu ze zawieszenie jest w 100% sprawne
#5
Napisano 22:51, 07.09.2011
A tym czasem zamiana 205 na 225 w HA VII prawie nic nie zmieniła - jeżeli na koleinach zachowuje się gorzej to naprawdę niewiele.
Dla mnie z tego wniosek że można nie zmienić rozmiaru i sobie pogorszyć i można też zmienić rozmiar i nic nie pogorszyć
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#6
Napisano 23:09, 07.09.2011
#7
Napisano 07:57, 08.09.2011
#8
Napisano 08:01, 08.09.2011
Sprawdzę jeszcze zawieszenie. Wystarczy na stacji diagnostycznej ?
oczywiscie, zrobic pełna scieżkę diagnostyczną.
#9
Napisano 08:37, 08.09.2011
Jezdziłem wcześniej VW Polo 96r 1.4, więc na pewno jezdzi się inaczej. A co do stacji diagnostycznej to tam geometria też wyjdzie ?
#10
Napisano 08:40, 08.09.2011
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#11
Napisano 11:17, 08.09.2011
Dam znać czy coś się zmieniło.
#12
Napisano 11:19, 08.09.2011
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#13
Napisano 09:24, 09.09.2011
Tutaj zdjęcie wydruku = > http://zapodaj.net/d...651aaa.jpg.html
Zmieniłem też właśnie ciśnienie w kołach na 2.2-2.3atm. Pierwotnie było ok. 2.6. Wydaje mi się że po tych 2 operacjach ciutke się poprawiło, ale muszę pojezdzić trochę wiecej żeby to na 100% zweryfikować. Zastanawiam się jeszcze nad wyważeniem kół.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych