XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Bicie Na kierownicy po wymianie tarcz i klocków
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:14, 06.09.2011
#2
Napisano 14:17, 06.09.2011
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:29, 06.09.2011
#4
Napisano 14:44, 06.09.2011
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:47, 06.09.2011
#6
Napisano 15:00, 06.09.2011
Błędny montaż. I na tym "mechanicy" lubią się wyłożyć...
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:27, 06.09.2011
#8
Napisano 15:35, 06.09.2011
Pozdrawiam w.
#9
Napisano 16:15, 06.09.2011
#10
Napisano 17:08, 06.09.2011
INSTRUKCJA WYMIANY TARCZ (BĘBNÓW) HAMULCOWYCH.
Wymiana tarcz jest wymagana gdy powierzchnia cierna wykazuje głębokie rowki, lub jeśli ich grubość jest mniejsza od dopuszczalnej, zalecanej przez producenta samochodu lub tarczy. Tarcze (bębny) hamulcowe należy wymieniać parami. Przy wymianie tarcz (bębnów) należy dokonać wymiany klocków (szczęk) hamulcowych.
Podczas wymiany tarcz (bębnów) należy przestrzegać następujących zasad:
1. Sprawdzić, czy nowa tarcza (bęben) pasuje do piasty, wizualnie porównać tarczę (bęben) zdemontowaną z zakupioną. W żadnym przypadku tarczy (bębna) nie wolno wbijać na siłę.
2. Powierzchnie bazowe (przylegające) piasty i tarczy (bębna) muszą być oczyszczone z rdzy i zanieczyszczeń, nie mogą wykazywać zadrapań i nierówności (należy ewentualnie sprawdzić oscylację boczną piasty – nie może przekraczać 0,02 mm).
3. Tarczę (bęben) hamulcowy należy wycentrować na piaście.
4. Tarczę przykręcić śrubami i bezwzględnie skontrolować oscylację boczną układu tarcza-piasta czujnikiem mikrometrycznym zamocowanym na stabilnej podstawie. Oscylacja nie może przekraczać 0,05 mm. Jeśli ta wartość jest przekroczona, należy odnaleźć przyczynę nadmiernej oscylacji. UWAGA! W przypadku stwierdzenia, że przyczyna leży po stronie tarczy, należy natychmiast reklamować cały komplet (bezwzględnie nie należy ich eksploatować).
5. Sprawdzić prawidłowość działania pozostałych elementów układu hamulcowego (w szczególności zacisków hamulcowych) i zawieszenia. Zbadać, ewentualnie wymienić płyn hamulcowy (zgodnie z instrukcją obsługi samochodu). Wymienić klocki hamulcowe na nowe.
6. Przez pierwsze 300 - 400 km po wymianie unikać ostrego hamowania
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#11
Napisano 19:05, 06.09.2011
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#12
Napisano 22:20, 06.09.2011
#13
Napisano 14:15, 19.09.2011
#14
Napisano 15:46, 20.09.2011
Dodam, że w tym typie jest masakra z wymianą tarcz i przewżnie uszkadza się rownież łożysko.
tylko wtedy, gdy nie potrafi się przeczytać w manualu serwisowym lub na forum, jak to należy zrobić poprawnie
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:57, 21.09.2011
Ja dziś byłem w warsztacie gdzie toczą tarcze na samochodzie i za 91zł ogarnęli mi przód. Nic nie bije, a wcześniej kierownicę z rąk wyrywało...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych