XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
system+woofer w VII
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:57, 17.03.2009
Jak puscic kabel od akumulatora,gdzie jest jakies dogodne miejsce,gdzie mozna wejsc nim do wewnatrz samochodu i jak sprawy maja sie z glosnikami,mianowicie chodzi mi o ich rozmiar i dojscie do tweeterow.
Mowa o accordzie 2,2 sport 2004
Pozdrawiam
#2
Napisano 18:34, 17.03.2009
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:42, 17.03.2009
#4
Napisano 16:09, 20.03.2009
a tweetery bym Ci polecal w slupek albo lusterko bo w seryjnych miejscach scene bys mial strasznie wysoko
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:47, 22.03.2009
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:26, 23.03.2009
#7
Napisano 11:05, 23.03.2009
[ Dodano: 2009-04-02, 17:58 ]
mialem juz wrzucic jakis czas temu ale jakos czasu nie moglem znalesc wiec wrzucam
tak to wyglada fabrycznie
zeby wcisnac glosnik 165 trzeba podciac cos w tym stylu...
i efekt koncowy
ogolnie to fabryczny glosnik jest w stosunku do oslony jakos strasznie wysoko. Dzieki temu podcieciu umieszczasz go centralnie i przy okazji pozwala na wcisniecie 165
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:06, 07.04.2009
#9
Napisano 18:55, 07.04.2009
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:27, 08.04.2009
#11
Napisano 21:29, 08.04.2009
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#12
Napisano 18:44, 12.04.2009
http://allegro.pl/it...ic_wroclaw.html)
Efekt jest taki, że całośc jest zamocowana w oryginalne otwory.
Między te dwa mdfy jest wlozona tasma wurtha, która uszczelania srodek, podobnie miedzy mdfem I a blachą. A na koniec, jak już jest zamontowany głośnik jest tez taśma, która sie sama rozszerza (dopasowuje się do tapicerki i uszczelnia) aby nie tracić niczego z dźwięku.
Nic nie trzeba było giać, przecinać czy wiercić!
Za I razem zrobili mi tak jak u MaGr, a po zmianie okazało się że średnich tonów bylo wiecej, tylko wędrowały gdzieś pdo tapicerkę.
BTW MaGr, kurde tłumisz drzwi Dynamatem, a tak kijowo zrobili Ci ten mdf. Skoro panowie ingerowali w blachy, weź to zabezpiecz szybko czymś antykorozyjnym, bo szkoda auta na takich... święta są to nie bede sie wyrażał.
Czy tylko jeden człowiek od CA jest w stanie na to wpaść, a cała reszta rżnie blachy i nie patrzy na nic?
#13
Napisano 19:06, 12.04.2009
Jak sie goscia pytalem o drzwi (bo mowil, ze bylo troche walki), czy trzeba bylo cos docinac lub zaginac, powiedzial, ze nie tyle ciac, co pobudowac troche z mdfu i mat (czyli cos w ten desen, o ktorym piszesz adammilo). Z kolei na zdjeciu to mi wyglada ta wyciete jak maGr pisal. czy nie?
Nie mam pojecia jak tam to wygladalo przed cala operacja, oryginalne glosniki byly w jakis takich uchwytach i to wszystko trzeba bylo wywalic.
http://terror.org.pl...ia/IMG_0865.JPG
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#14
Napisano 19:38, 12.04.2009
a gosciu ktory mi to robi nie jest jakims ... z lapanki troszke czolowych miejsc w polsce zajal za swoje projekty wiec mi tu ani zlego slowa o nim a to juz 2 auto ktore mi robi takze wiem ze lipy nie zeni.
#15
Napisano 20:08, 12.04.2009
Ta sama firma nie wiedziała jak zlikwodować gwizdy, wyprowadzila Remote spod kluczyka bo sie im nie chcialo robierac tunelu centralnego i przy montażu wzmaka gosć pomylił sie z kablami sygnalowymi - powiedział że wmacniacz ma pokrzyżowane kanały (wiec zrobiłem awature sprzedawcy,żeby oddawal kasę, ale jak ten do nich zadzwonił, to sie jednak okazął ich błąd). I to są właśnie ludzie którzy zdobywali jakies tam miejsca na podium w Polsce...
Byl tylko jeden plus tej firmy:
głośniki w cenie hurtowej, ale i tam mam w plecy licząc koszt poprawek
Lepiej powiedz, jak te Twoje radio gra, czy masz w nim korekcje czasu, co w ogóle daje ten procesor, co w nim da sie ustawic? Prawda to, że pionki wzmacniają góre i dół?