Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

gwint


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 snajper0101

snajper0101
  • Forumowicz
  • 325 postów
  • Skąd:Jaworzno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:jednorazowa, niepowtarzalna
  • KM:a kto to wie
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:15, 19.08.2011

czy ma gtos zawiecho gwintowane VI gen.?? Czym dokładnie sie rózni od zwykłego?
Czy mozna zrobic takie cus , jezeli mam dostem do frezarek, tokarek itp??
I czy bedzie smigało na JAMEXACH???
  • 0

#2 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:18, 19.08.2011

snajper0101, mozna zrobic co za problem?:) np na koni sportach albo B8 da rade cos takiego zrobic tylko pewnie cenowo wyjdzie podobnie jak kupno gwintu...
  • 0

#3 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 21:18, 19.08.2011

szukaj - http://www.accordklu...highlight=gwint

[ Dodano: 2011-08-19, 22:19 ]
http://www.accordklu...highlight=gwint

[ Dodano: 2011-08-19, 22:20 ]
http://www.accordklu...highlight=gwint

[ Dodano: 2011-08-19, 22:20 ]
i jeszcze minimum 10 innych tematów
  • 0

#4 snajper0101

snajper0101
  • Forumowicz
  • 325 postów
  • Skąd:Jaworzno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:jednorazowa, niepowtarzalna
  • KM:a kto to wie
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:28, 19.08.2011

dostep do maszyn mam w robocie za free, a i materiał sie skombinuje, tylko jak sie za to zabrac?
Jarek dzieki za linki, jutro bede przeglądał, bo mi juz zona marudzi, ze chce kompa.
  • 0

#5 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:33, 19.08.2011

snajper0101, najprosciej to zrobic dodatkowy frez na talerzy na obudowie amortyzatora. nastepnie wziac zrobic z jakiejs rurki o srednicy minimalnie wiekszej tak zeby lewo weszla na amortyzator a wrecz ja nabic i nagwintowac. nakretka i na to talezyk. sprawa do ogarniecia:) a na koni sportach moze byc ciekawie bo masz i regulacje wysokosci i twardosci:) a koni sporty i jamexy to jakeis 2400 nowki
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq