Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

polos - wymiana - kilka pytan


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#31 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:54, 25.07.2011

polos wymieniona, drgania jak byly tak nadal sa;/ najgorsze jest to ze jak tam sie cos ulozy to jest oki, przychodzi zakret skrece i znowu wali kierownica;/ wiec odpadaja wewnetrzne przeguby bo oba wymienione/podmienione, cala lewa polos i przegub zewnetrzny.

ma ktos jeszcze jakies pomysly?
  • 0

#32 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 18:28, 25.07.2011

Może w mechanizmie róznicowym coś ma luzy i jak się odpowiednio (a raczej nieodpowiednio) ułoży to drży i trzęsie. Ja mam u siebie podobnie- czeka mnie dogłębna diagnostyka. Problem zaczął się jakiś miesiąc-dwa temu. Dodatkowo coś stuka w prawym przednim kole przy ruszaniu, hamowaniu i czasem (rzadko) przyzmianie biegów. Nie chce mi sie wierzyć, że to przegub zewnętrzny - za proste by to było. Tym bardziej, że jak siada to raczej słychać go na zakretach. Na przeglądzie też to słyszeli i rozłożyli ręce mówiac, że to cos w układzie napędowym. Inny niezależny mechanior właśnie wspomniał o róznicówce..Sam nie iwem i jak czytam ten wątek to widzę jaka to droga przez mękę. A mnie też wszystko drży jak powoli ruszam przy skręconych kołach. A potem od 60 km/h i wyżej wyraźnie cała buda zaczyna trząść i komfort jazdy bierze w łeb :cry:
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#33 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 19:25, 25.07.2011

A ja wam powiem że 90% naszą zmorą jest łożysko koła. Drgania kierownicy w przedziale 90-120km/h mogą powodować łożyska koła.
  • 0

#34 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:57, 25.07.2011

Wilu, to kiedy wymieniasz?
  • 0

#35 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 20:05, 25.07.2011

Myślę że w te wakacje muszę z tym się uporać.
  • 0

#36 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:21, 25.07.2011

Wilu, te wakacje to za daleko... niech strace jutro sie umowie na wymiane i mam nadzieje ze to pomoze. od razu tez wymienie lozysko podpory zeby sie z tym nie pieprzyc... z tego co teraz czytam na necie to moga byc drgania na kierownicy przy uszkodzonym lozysku.
  • 0

#37 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:40, 13.02.2012

witam
czytam czytam i czekam na rezultat...
moze to pomoze ->http://honda-tech.com/showthread.php?t=2411987

:mrgreen:

[ Dodano: 2012-02-12, 23:44 ]
tez mam taki problem - wibracje z przodu-i wiem ze to polos tylko jeszcze nie wiem ktora :(
czy krodsza ,cy dluzsza z popora -sie okaze ---> Cierpliwosci Panowie zycze ....
  • 0

#38 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:25, 13.02.2012

ja juz mam problem. jak robili mi sprzeglo na gwarancji to ktos lekko zepsul gwint na podporze. przez co jak szarpnelo polosia np w zimie gdy kolo zjechalo z lodu na asfalt lekko sie przemiescila i juz nie krecila sie idealnie tak jak przewidzieli konstruktorzy. podpora wymieniona na nowa choc nie bylo takiej potrzeby bo stara byla idealna. jak cos to jest na sprzedaz
  • 0

#39 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:44, 13.02.2012

przychodzi zakret skrece i znowu wali kierownica

wydaje mi sie ze to łożysko.
Sam maiłem taki defek na wprost było spoko a jak w zakręt wchodziłem mało co kierownica nie odleciała, a powodem było to ze łożysko było pęknięte ( nie wiem jak to nazwać fachowo ale są tam dwa rzędy kulek i jedna ze stron pękła). Pod koniec jak już odkryłem co to to az koło sie ruszało.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq