Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Kabel od zaplonu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:59, 11.07.2011

Witam witam ponownie
Mam pytanko chcial bym zamontowac swiatla do jazdy dziennej i(http://allegro.pl/sh...item=1691460749) i musze je podlaczyc do
czerwony do plusa po zapłonie
czarny do masy
żółty do świateł pozycyjnych

Moje pytanie dotyczy ktory kabelek jest od zaplony. Ma ktos jakis schemacik czy dobra rade????
A drugie pytanie to do swiatel pozycujnych jest ciezki dostep mozna jakos latwiej sie dostac?????

[ Dodano: 2011-07-18, 22:00 ]
heja czy mozna odswiezyc temacik.
Kupilem swiatla juz i zamontowalem tylko nie wiem skad mam wziasc plus do nich

[ Dodano: 2011-07-19, 07:51 ]
Heja walczylem z swiatelkami dwa dni i ciagle mi swieca. Nie umie znalesc plusa poniewaz mam ciagle plus na bezpiecznikach. Czytalem wszystkie posty i prawie wszyscy maja na bezpieczniku nr 23 ale jak podlaczylem ( nawet niernik i nawet zarowne ) to ciagle mam napiecie ( minus z aku a plus z bezpiecznika ) i swieci . CO moze byc skopane. Juz sobie pomyslalem zeby podciagnac syg z zapalniczki ale ciagnac kabelek z kamiby do komory silnika to duzo pracy i nie latwej.
Prosze o pomoc ???? :-? :-?
  • 0

#2 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:07, 10.08.2011

Hej, a próbowałeś podłączyć się w komorze silnika pod światła postojowe?? Wystarczyłby dodatkowy przekaźnik. Jak zapalasz światła postojowe przekaźnik się załącza i podaje +12V z akumulatora na Twoje światełka i po kłopocie.
  • 0

#3 radam5

radam5
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:WWY
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:24, 10.08.2011

shedy, Widzisz bo my (wszyscy, którzy mają dzienne podpięte pod bezpiecznik w komorze) mamy światełka dzienne, które nie włączają się w momencie podania im 12V tylko zapalają się gdy zaczyna pracować alternator. Zupełnie inne rozwiązanie modułu sterowania niż u Ciebie.
Niestety nie wiem gdzie w komorze silnika jest kabel od zapłonu. Jeżeli nie znajdziesz go to przeciągnij kabelek pod zapalniczkę. Nie jest to takie trudne bo nie potrzeba grubego kabla. Najłatwiej jest zdjąć plastiki po prawej stronie pod maską i przeciągnąć przewód tuż nad filtrem kabinowym. Ja tamtędy podciągnąłem przewód do diody, która informuje mnie czy dzienne świecą.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq