XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Chłodzenie raz jeszcze, problem tylko pod obciazeniem.
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:16, 08.03.2009
Mam nastepujacy problem z chlodzeniem.
Wentylatory zalaczaja sie jednoczesnie, na postoju i biegu jalowym dopiero jak plyn delikatnie zaczyna bulgotać (czuć lekkie drgania węża). po kilkunastu sekundach wszystko wraca do normy. Wahania cieczy w zbiorniczku wyrównawczym to max 1cm.
Problem jest natomiast powazniejszy podczas jazdy - glownie na trasie przy podjazdach pod góre lub wiekszych predkosciach. wentylatory zalczaja sie jakby zbyt pozno. woda wypelnia zbiorniczek wyrownawczy w calosci i cisnienie wyrzuca ja przez wezyk od korka.
Wskazówka od temperatury waha sie max 1mm na 1/3 wysokosci skali wiec ciezko jest okreslic kiedy sie gotuje a kiedy nie. Na trasie podlaczylem wentylatory na krotko ze dzialaly caly czas, byl srodek nocy i okolo 1000km przedemna. Jak chodzily bez przerwy wszystko bylo w normie, ani raz sie nie zagotowalo.
Jaka jest tego przyczyna? Czy wlaczaja sie one poprostu za pozno? zmostkowanie Switch'a A zalacza je obydwa naraz. Mostkowanie switcha B nie daje nic. Wtyczki napewno nie sa pomylone. Czy to wina Switcha A ze zamyka obwod nie przy 93 st C tylko nieco wyzej jak juz delikatnie bulgota a pozniej wentylatory nie nadazaja odprowadzic ciepla gdy silnik pracuje pod obciazeniem?
#2
Napisano 13:03, 08.03.2009
Do zobaczenia na trasie.
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:04, 08.03.2009
Gdyby padl calkiem to by wogole nie zalaczal wentylatorow. A zalacza tyle ze chyba troche za pozno. Mozliwe ze padl polowicznie zmieniajac swoje parametry pracy?
Ktos mial taki przypadek?
Bede musial chyba sprawdzic go w kuchni
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:04, 08.03.2009
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:11, 26.04.2009
w akcie desperacji wymienilem:
- pompe wody - niepotrzebnie, stara wygladala jak nowa
- termostat - zachowanie wskaznika temp. jak poprzednio wiec niepotrzebnie
- KOREK OD CHLODNICY
Tydzien temu - caly bagaznik bagazy na maxa upchanych, 4 osoby, niemiecka autostrada, 150-180km/h prawie non stop do samej holandii.....
Zatrzymuje sie : w zbiorniczku - poziom taki sam jak kilka dni temu, tylko weze zrobily sie twarde jak nigdy wczesniej ale nic juz nie dolega. Przyczyna - glupi korek chlodnicy, mial przepusczac dopiero przy 1.1 bara a puszczal duzo wczesniej i dlatego tak sie dzialo. Co do twardych wezy do widocznie tak ma byc ze uklad chlodzenia pracuje sobie blisko 1 bara i to normalne. zrobilem juz 4 tys km i o chlodzenie sie juz nie martwie.
Dziękuję za podpowiedzi.
Pozdrawiam, _TrotyL_